آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۷۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱
تنویر کازرون؛
تنویر کازرون خبر داد: جشن میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) به همت پایگاه انصار الحسین بلیان در مسجد صاحب الزمان(عج) این روستا برگزار شد.
به گزارش تنویر، جشن میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) به همت پایگاه انصار الحسین بلیان حوزه امام حسین(ع) ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون با سخنرانی حاج آقا جوکار در مسجد صاحب الزمان(عج) این روستا برگزار شد.
برگزاری جشن میلاد کریم اهل بیت (ع) در بلیان

 در مراسم حاج آقا جوکار ضمن بیان خصوصیاتی از زندگی امام دوم شیعان گفت: این امام بزرگ به این خاطر به کریمه اهل بیت مشهور شده اند که در زندگی خود اهل انفاق و کمک به مستمندان جامعه بودند و برای کمک به فقرا گام های موثری برمی داشتند و چه خوب است ما مانند ایشان در این شب و روز های عزیز که بعضی از مردم گرفتاری های خاص خود را دارند گره از کارشان بگشاییم.

برگزاری جشن میلاد کریم اهل بیت (ع) در بلیان

این جشن با مولودی خوانی برادر سید محمد حسینی ادامه یافت و در ادامه به رسم سنت همه ساله در شب میلاد امام حسن علیه السلام محفل انس با قرآن با حضور متربیان طرح صالحین پایگاه انصارالحسین و با قرائت زیبای قاری روشندل و حافظ کل قرآن کریم روستا استاد مزارعی ادامه پیدا کرد.

برگزاری جشن میلاد کریم اهل بیت (ع) در بلیانبرگزاری جشن میلاد کریم اهل بیت (ع) در بلیان

بعد از ایشان قاری قرآن شهرام افشاریان (فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون) با قرائت زیبا و دلنشین خود مجلس را مزین تر نمودند بعد از ایشان دونفر از نونهالان دختر بیت الاحزان حضرت زهرا روستای بلیان که حافظ جزء سی بودند به جایگاه آمده و به سوالاتی، از حفظ پاسخ دادند.

 در پایان این محفل قرآنی به برترینهای طرح صالحین پایگاه جوایری اهدا گردید.

نام:
ایمیل:
* نظر: