کد خبر: ۱۱۷۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
فرمانده سپاه محمد رسول الله شیراز:
سرهنگ حسینی افزود: راهپیمایی امسال به لحاظ بدعهدی ها و طراحی نقشه های آمریکا و هم پیمانانشان از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.
به گزارش تنویر پایگاه اطلاع رسانی سپاه ناحیه محمد رسول الله،  سرهنگ سید حسین حسینی فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز در آستانه یوم الله روز قدس اظهار داشت: دشمنی نظام سلطه در برابر ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگر ظهور و بروز پیدا کرده و خصومت دیرینه ایادی استکبار و آمریکا به جهت اقتدار و نفوذ منطقه ای و حمایت ازکشورهای مظلوم منطقه ایجاب می کند حضور مردم همیشه در صحنه شیراز در راهپیمایی روز قدس گسترده تر و باشکوه تر باشد.

وی خاطر نشان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس پاسخی به نقشه هاو یاو گویی های ایادی استکبار است و اقشار مختلف بسیج حضوری گسترده خواهند داشت.

سرهنگ حسینی افزود: راهپیمایی امسال به لحاظ بدعهدی ها و طراحی نقشه های آمریکا و هم پیمانانشان از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و مردم هوشیار ایران اسلامی بار دیگر با حضور پر شور ندای حمایت از مردمان مسلمان مظلوم فلسطین و عراق و سوریه و یمن  سر خواهند داد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله شیراز گفت: پرداختن به مسائل  اقتصادی ومعیشتی مردم نباید با چشم دوختن به خارج از دست برود  و این تجربه مهمی پیش رو دولتمردان است که با همت و کار تلاش به داشته های داخلی دردی از مشکلات مردم را برطرف نماییم.

سرهنگ حسینی گفت: تجربه این چندین سال نشان داده چشم دوختن به خارجی ها درد مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را دوا نمی کند چرا که نباید از یک سوراخ دوبار گزیده شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: