کد خبر: ۱۱۷۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
شهید «فریدونی» در دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام و در خط مقدم نبرد با نیروهای تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 "محمد مهدی فریدونی"از نیروهای دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ابتدای هفته در دفاع از حرم آل الله در سوریه به شهادت رسید.

شهادت یک جوان پاسدار با زبان روزه/ فارس یک شهید دیگر تقدیم حرم آل الله کرد
مراسم وداع با پیکر شهید  فریدونی امروز چهارشنبه 16 خرداد ماه با حضور سردار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه انقلاب اسلامی و همرزمان و دوستان شهید در معراج شهدا تهران برگزار شد.

شهادت یک جوان پاسدار با زبان روزه/ فارس یک شهید دیگر تقدیم حرم آل الله کرد
عصر امروز نیز پیکر این شهید بر روی دستان جمعی از مردم شیراز در حرم مطهر شاهچراغ (ع) تشییع شد.
شهادت یک جوان پاسدار با زبان روزه/ فارس یک شهید دیگر تقدیم حرم آل الله کرد

شهید فریدونی متولد سال 1366 شهرستان فسا بود که داوطلبانه و پس از پیگیری های فراوان جهت دفاع از حریم عقیله بنی هاشم به سوریه اعزام شد. این شهید  روز 13 خردادماه مصادف با شب 19 ماه مبارک رمضان با زبان روزه در اثر اصابت خمپاره به شهادت رسید. 
شهید فریدونی هفتمین شهید مدافع حرم شهرستان فسا است.

تشیع شهید مدافع حرم در شهرستان فسا

رسولی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فسا گفت:مراسم وداع با شهید مدافع حرم ساعت ۲۲ امشب با حضور قشر‌های مختلف مردم در جوار شهدای گمنام شهرستان فسا برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: پیکر مطهر سروان محمد فریدونی شهید مدافع حرم ساعت ۹ صبح پنج شنبه ۱۷ خردادماه امسال از معراج شهداء در میدان شهدای فسا تشییع و بعد از اقامه نماز با حضور آیت الله بهشتی نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری در گلزار شهدای امام زاده حسن ع. فسا به خاک سپرده می‌شود.

رسولی تصریح کرد: شهید سروان محمد فریدونی ذر سن ۳۰ سالگی سن شب گذشته در درگیری با نیرو‌های تکفیری در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

رسولی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فسا ادامه داد: این شهید از نیرو‌های سپاه پاسداران بود و ۴ روز قبل برای بار سوم در دفاع از حریم آل محمد به سوریه اعزام شده بود.

وی اضافه کرد: مراسم گرامی داشت این شهید فردا ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه تا ۶ و ۳۰ دقیقه عصر در مصلی نماز جمعه فسا با سخنرانی سردار تنگسیری جانشین نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: