آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۷۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز خبر داد:
سرهنگ دوم پاسدار محمد جعفر دوستدار گفت: المپیاد مهارت ها با هدف ارتقای دانش و مهارت نوجوانان ویژه دو رده سنی در تابستان امسال برگزار خواهد شد.

به گزارش تنویر، فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز با اشاره به برگزاری المپیاد مهارت ها در این ناحیه در جمع خبرنگاران گفت: «المپیاد مهارت ها» از جمله برنامه هایی است که سپاه ناحیه بقیه الله(عج) برای غنی سازی اوقات فراغت، شناسایی استعدادها و رشد قشر نوجوان شهر شیراز در تابستان امسال تدارک دیده است.

وی با اشاره به جزئیات این طرح گفت: المپیاد مهارت ها در رشته های مختلف ویژه دو رده سنی 12تا 15 سال و 15 تا 18 سال طراحی شده است که گروه های تیمی هفت نفره دانش آموزان پسر می توانند در این المپیاد ثبت نام نموده و در برنامه های تعیین شده شرکت نمایند.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) ارتقای دانش و مهارت نوجوانان را از اهداف اصلی این طرح دانست و گفت: شرکت کنندگان آموزش ها و مهارت های لازم را در هر مرحله و قبل از ورود به مسابقه کسب می نمایند و بعد وارد رقابت می شوند.

سرهنگ دوستدار در تشریح شیوه ی انجام المپیاد مهارت ها گفت: شیوه کار به این صورت است که گروه های هفت نفره شرکت کننده در المپیاد در مهارت های مختلف تعیین شده به رقابت با دیگر تیم ها می پردازند؛ از جمله رقابت های تعیین شده در این المپیاد مسابقه استندآپ، پانتومیم، فوتبال، و مهارت های هنری است و در پایان رقابت ها نیز مسابقه جذاب و هیجان انگیز فرمانده برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله با اشاره به اینکه سرکشی تمام گروه ها از خانواده های معظم شهدا از دیگر برنامه های المپیاد مهارت ها خواهد بود تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده تمامی گروه ها از خانواده های شهدا بازدید و سرکشی خواهند داشت که در قالب مهارت حکایت گویی و نویسندگی شرح جزئیات این بازدید را به گزارش تبدیل نموده و در این مهارت نیز به رقابت می پردازند.

دوستدار در پایان اظهار داشت: پیش بینی می کنیم با توجه به جذابیت هایی که در این المپیاد طراحی شده است، ان‌شاءالله شاهد شور و هیجان خاصی بین نوجوانان باشیم و به وسیله این المپیاد، زمینه شناسایی و رشد استعدادها در قشر نوجوان فراهم شود. 

نام:
ایمیل:
* نظر: