کد خبر: ۱۱۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲
رئیس بسیج سازندگی شهرستان کوار از برگزاری اردوی جهادی پزشکی به مدت ۳ روز در یکی از نقاظ محروم این شهرستان خبر داد.
با اشاره به خدمات بسیج سازندگی در راستای محرومیت‌زدایی اظهار داشت: خدمات پزشکی که در قالب اردوهای جهادی برگزار می‌شود یکی از این خدمات است که به مناسبت هفته سلامت اردوی جهادی 3 روزه در یکی از مناطق محروم شهرستان کوار برپا شده و ادامه دارد. 

وی با بیان اینکه در این اردوی جهادی خدمات مختلف پزشکی به مردم منطقه گلزار ارائه می‌شود، گفت: یک تیم 15 نفره متشکل از پزشک عمومی، دندانپزشک، داروساز، کارشناس مامایی، کارشناس تغذیه، کارشناس بیماری‌های واگیر و غیرواگیر و کارشناس مراقبت‌های مادران برای ارائه خدمات اعزام شدند. 

رئیس بسیج سازندگی شهرستان کوار با بیان اینکه این اردوی پزشکی با همکاری شبکه بهداشت شهرستان انجام می‌شود، افزود: با توجه به شعار هفته سلامت « سلامتی برای همه» و با توجه به رسالت بسیج سازندگی این اردو ترتیب داده شده است. 

پرهیزگار با بیان اینکه جمعیت هدف این اردوی پزشکی 5 هزار نفر است، بیان کرد: این اردو از سوم اردیبهشت ماه شروع شده و تا 5 اردیبهشت ماه ادامه دارد. 

وی با بیان اینکه پروژه‌های محرومیت‌زدایی در طول سال در شهرستان اجرا می‌شود، عنوان کرد: در مقاطع و به مناسبت‌های مختلف در طول سال برنامه‌های پزشکی رایگان برای مناطق محروم در نظر گرفته می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: