جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۵۳:۲۸
کد خبر: ۱۱۷۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵
فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز
سرهنگ دوستدار در مراسم بدرقه فرزندان شهدا در دبیرستان شاهد بیان نمود: دانش آموزان میراث داران 36000 هزار شهیدا دانش آموز نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد.

مشاهده گزارش تصویری

مراسم بدرقه فرزندان شهدا همزمان با آغاز سال تحصیلی در شیراز در راستای احترام و تکریم از خانواده معزز شهدا و به ویژه شهدای مدافع حرم در اولین روز از سال تحصیلی 97 با حضور کارکنان سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز برگزار شد.

سرهنگ محمد جعفر دوستدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله(عج) در این مراسم ضمن عرض سلام و ادب و احترام به آینده سازان کشورمان ایران و شاکر بودن خداوند به خاطر حضور در بین دانش آموزان بیان نمود: حرکت نمادین کارکنان سپاه بقیه ا...(عج) در سالروز بازگشائی مدارس جهت احترام به خانواده و فرزندان معظم شهدای عرصه امنیت و اقتدار، شهدای مدافعان حرم و جانبازان و رزمندگان نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد.

سرهنگ دوستدار ضمن ادای احترام به خانواده معظم شهدا و جانباز حاضر در جمع دانش آموزان تصریح نمود: امروز اقتدار و امنیت موجود را مرهون زحمات کسانی که بهترین هدیه خداوند،جانشان را در طبق اخلاص نموده و تقدیم به نظام و انقلاب نموده و می نمایند.

وی خاطر نشان نمود: هفته بازگشائی مدارس یک جهاد است، هفته دفاع مقدس و ایام عزای سید الشهدا(ع) همه را به فال نیک می گیریم و آغاز جهاد علمی فزرندان عزیزمان را گرامی داریم و امیداریم دانش آموزان در سنگر مدرسه را خوبی نقش ایفا نمایند و خدمات ارزنده ای را به کشور عزیزمانعرضه کنند.

فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز در ادامه بیانات خود به حادثه دیروز در شهر اهواز اشاره نمودنند و افزودنند: قهرمانان واقعی شهدا هستند اگر شهدای مدافع حرم نبودنند حادثه10 دقیقه دیروز را ضربدر زمان جنگ با داعش در خارج از مرزها کنید آنگاه حدیث پیامبر اکرم(ص)که می فرماید دو نعمت ناشناخته است سلامت و امنیت.

وی اذعان داشت: در زمان شروع جنگ در 31شهریورماه سال 59 از جمع دانش آموزان کشور 550 هزار دانش آموز نیمکت ها را رها کردنند و راهی جبهه حق علیه باطل شد و از این جمع 36000هزار شهید تقدیم به نظام جمهوری اسلامی شد و به فرموده مقام معظم رهبری هیچ سنگری را ندیدم که از خون شهدای دانش آموز رنگین و گلگون نشده باشد.

وی با توجه به سخن حضرت امام خمینی(ره) که دشمن نمی خواهد بگذارد ایران الگوه شود بیان داشت: شعار هیهات من الذله که ترجمان امروزه آن شعار مرگ بر آمریکا می شود را دشمن در تلاش است که جهانی و سراسری نشود که به حول قوه الهی این شعار در حال گسترش و سراسری شدن می باشد.

فرمانده سپاه بقیه الله(عج) خطاب به همه حاضرین خصوصا دانش آموزان تصریح داشت: دانش آموزان عزیز می بایست سیره شهدا را خوب بدانند و جا پای شهدا بگذارند باید خاطرات شهید محمد حسین فهمیده که هنوز به سن تکلیف نرسیده است که امام در مورد وی می فرماید رهبر من آن طفل سیزده ساله ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش ازصدها قلم و زبان بیشتر است که نارنجک به دور خود می بندد و زیر تانک می رود و شربت شهادت را می نوشد به خوبی مطالعه و تحقیق نمود که چگونه دایره تاثیر گذاری شهید فهمیده به خارج از مرزها را در نوردیده است.

در پایان این مراسم به پاس احترام و تقدیر از فرزندان شهدا از فرزندان شهدا، شهید اکبر عبدالله نژاد و نصیری بیان شهدای امنیت و اقتدار، شهدی مدافع حرم شهید شجاعت علمداری با اهداء لوح سپاس و هدیه تجلیل شد و در پایان زنگ مدرسه در سال تحصیلی 1397-1398 توسط سرهنگ دوستدار به صدا در آمد.

مشاهده گزارش تصویری

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: