گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۱۱۷۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲
روابط عمومی بسیج رسانه فارس:
رئیس بسیج رسانه فارس با تاکید بر اینکه امیدواریم از آثار شرکت کنندگان استان هم در جشنواره کشوری وارد شود و شاهد درخشش اصحاب رسانه فارس در این جشنواره باشیم، یادآور شد: سعی شد تا سازمان های دیگر را وارد جریان جشنواره کرد تا هم جایزه ها بیشتر شود و هم اینکه سازمان ها و رسانه ها با هم بیشتر تعامل کنند.
به گزارش روابط عمومی بسیج رسانه فارس ، صابر سهرابی در جلسه هماهنگی اختتامیه جشنواره استانی «ابوذر» گفت: برگزاری چنین جشنواره هایی باعث ایجاد انسجام بین بسیج رسانه و سایر نهادها، دستگاه ها و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه این جشنواره ها با هدف ایجاد انگیزه و حس رقابت بین رسانه ها برگزار می شود، اضافه کرد: برای برگزاری جشنواره های کشوری در حوزه مطبوعات در شیراز از تمام توان خود استفاده می کنیم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس با تاکید بر اینکه جشنواره های استانی در صورتی که کشوری شوند و در سازوکار جشنواره های کشوری و معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد ثبت شود، از حمایت های خاص وزارت خانه برخوردار می شوند، یادآور شد: آثار برگزیده جشنواره «ابوذر» به زیور طبع آراسته شود.

وی با اشاره به اینکه برخی توقع دارند رسانه ها، آنچه هست را نیست جلوه دهند، اضافه کرد: برخی از مسئولین در حوزه نقد وارد نشده اند و واقعیت های جامعه را نمی خواهند بپذیرند و از این رو باید فرهنگ نقد پذیری در جامعه تسری یابد.

اختتامیه جشنواره استانی «ابوذر»، آبان ماه جاری برگزار می شود

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: اختتامیه جشنواره استانی «ابوذر» بعد از محرم و صفر بین ١٩ تا ٢٤ آبان برگزار می شود و حدود یکصد نفر در این جشنواره شرکت کرده اند.

مهدی امیدبخش در جلسه هماهنگی اختتامیه جشنواره استانی «ابوذر» با اشاره به اینکه داوران این جشنواره از افراد به نام رسانه های استان، انتخاب شده اند، گفت: اختتامیه جشنواره بعد از محرم و صفر بین ١٩ تا ٢٤ آبان برگزار می شود و حدود یکصد نفر در این جشنواره شرکت کرده اند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به بخش های جنبی جشنواره «ابوذر» هم افزود: بخش های جنبی با وارد شدن برخی از سازمان ها به جشنواره شکل گرفت و باعث شد تا جشنواره از قوت خاصی برخوردار شود.

بر اساس این گزارش در ادامه، مصطفی اژدری هم گفت: ٢٥٠ اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.

رئیس بسیج رسانه فارس با تاکید بر اینکه امیدواریم از آثار شرکت کنندگان استان هم در جشنواره کشوری وارد شود و شاهد درخشش اصحاب رسانه فارس در این جشنواره باشیم، یادآور شد: سعی شد تا سازمان های دیگر را وارد جریان جشنواره کرد تا هم جایزه ها بیشتر شود و هم اینکه اداره ها و رسانه ها با هم بیشتر تعامل کنند.

این گزارش می افزاید، رضا جاویدی، رئیس کانون بسیج رسانه شیراز هم با اشاره به اینکه امسال برنامه های سالگرد چهلمین سال انقلاب اسلامی با شعار «افتخار به گذشته و امید به آینده» اجرا می شود، گفت: دستگاه های اجرایی مقایسه حال با زمان قبل داشته باشند و این را در رسانه ها منعکس کنند تا امید به جامعه تزریق شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: