آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۸۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
فرمانده سپاه بقیه ا... (عج) شیراز:
فرمانده سپاه بقیه ا... (عج) شیراز گفت: ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و شهادت حسین فهمیده و روز ملی مبارز با استکبار ستیزی گفت: هفته بسیج دانش آموزی برگ زرین تاریخ قشر دانش آموزی و نقش آفرینی آن در دوران مختلف انقلاب را به همگان یاد آوری می کند.
سرهنگ دوم پاسدار محمد جعفر دوستدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه ا... (عج) شیراز در گفتگو با تنویر گفت: حضور 550 هزار دانش آموز در دوران دفاع مقدس و تقدیم 36 هزار شهید به انقلاب سند افتخار جامعه دانش آموزی است.
هفته بسیج دانش آموزی برگ زرین در دوران مختلف انقلاب است
وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و شهادت حسین فهمیده و روز ملی مبارز با استکبار ستیزی بیان داشت: هفته بسیج دانش آموزی برگ زرین تاریخ قشر دانش آموزی و نقش آفرینی آن در دوران مختلف انقلاب را به همگان یاد آوری می کند.

دوستدار تصریح کرد: چه در دوران انقلاب اسلامی که حضور دانش آموزان در صحنه های انقلاب و مصداق بارز آن در 13 آبان 1357 و شهادت جمعی از دانش آموزان در دانشگاه تهران و چه در صحنه های هشت ساله دفاع مقدس و حضور پر رنگ این قشر فرهیخته در جبهه های حق علیه باطل و حضور در بسیاری از صحنه های نظام بر هیچ کس پوشیده نمی باشد.

وی ادامه داد: امروز پرچم مبارزه با استکبار جهانی که به دست امام خمینی (ره) برافراشته شد در نقاط مختلف دنیا به احتزاز  در آمده و انقلاب اسلامی علیرغم توطئه ها، تحریم ها، مشکلات و دشمنی های فراوان در موقعیت بسیار مناسبی قرار گرفته است که همه عصبانیت مستکبران جهان و در راس آنها آمریکا به خاطر همین موضوع می باشد.

فرمانده سپاه بقیه ا... (عج) تصریح داشت: پایان هفته بسیج دانش آموزی روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و این روز نماد آزادی خواهی، حق طلبی و عدالت خواهی ملت بزرگ ایران و همه مستضعفان و آزادی خواهان عالم است.
نام:
ایمیل:
* نظر: