آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۸۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز خبر داد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله (عج) درگفتگو با خبرنگاران گفت: امسال بیش از 2000 هزار دانش آموز ناحیه 3 شیراز درقالب اردوهای راهیان نور، از مناطق عملیاتی جنوب کشور در استان خوزستان بازدید خواهند کرد.
به گزارش تنویر، سرهنگ دوم پاسدار محمد جعفر دوستدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله (عج) درگفتگو با خبرنگاران گفت: امسال بیش از 2000 هزار دانش آموز ناحیه 3 شیراز درقالب اردوهای راهیان نور، از مناطق عملیاتی جنوب کشور در استان خوزستان بازدید خواهند کرد.

وی افزود: اولین اعزام کاروان راهیان  نور دانش آموزی از دانش آموزان ناحیه 3 شیراز به استعداد 16 دستگاه اتوبوس روز چهارشنبه مورخ 23 آبان ماه در مکان تالار معلم فلکه خاتون اعزام خواهند شد.

فرمانده سپاه بقیه الله (عج) شیراز افزود: با برنامه ریزی ها و هماهنگی های بعمل آمده با آموزش و پرورش تلاش شده است که در این اردوی معنوی سه روزه،  دانش آموزان با فرهنگ متعالی دفاع مقدس آشنا شوند که بر این اساس علاوه بر برنامه در یادمان های مورد بازدید، در هر اتوبوس حضور یک نفر همکار فرهنگی، یک نفر خادم الشهید، یک راوی و سخنران جهت بهره برداری هر چه بیشتر دانش آموزان برنامه ریزی شده است.

دوستدار ادامه داد: در این اردوی سه روزه دانش آموزان مناطق عملیاتی علقمه (یادبود کربلای 5)، شلمچه، پادگان شهید مسعودیان و معراج الشهداء را  مورد بازدید قرار خواهند داد.

فرمانده سپاه بقیه الله (عج) تصریح کرد: هدف از برگزاری این اردوها  را آشنایی نسل نوجوان و جوان انقلاب با ارزش های دفاع مقدس، سیره شهدا و سبک زندگی اسلامی و ایرانی دانست.

دوستدار در پایان خاطر نشان کرد: تلاش دست اندرکاران این اردو اعم از سپاه و آموزش و پرورش بر این است تا با اجرای با کیفیت اردو، بخشی از سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش محقق شود و نکته قابل توجه در در این اردو استمرار ارتباط با زائرین کربلای ایران بعد از سفر می باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: