آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۸۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
سردار غیب‌پرور:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما در دورانی زندگی می‌کنیم که خیلی‌ها برای کار نکرده تبلیغ و هیاهو می‌کنند، اما شهدا و رزمندگان ما کلامی از آن کار بزرگی كه کردند را به زبان نیاوردند.
به گزارش تنویر؛ سردار غلامحسین غیب‌پرور امشب در دیدار با خانواده شهیدان تقواطلب (همدان) که دو برادر نوجوانشان را تقدیم انقلاب و اسلام کردند، اظهار کرد: در مکتب شیعه 6ماهه‌ها زود به بلوغ می‌رسند و این از معجزات انقلاب است که نوجوان 13 و 14 ساله ما چنان در خداوند غرق می‌شوند که از خود بیخود می‌گردد.

وی با بیان اینکه این رشد و بلوغ جوانان این مرز و بوم از برکات انقلاب اسلامی است، افزود: میانگین سن شهدای ما حدود 25 سال است و رزمندگان و شهدای زیادی کمتر از 20 سال سن داشتند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دفاع و قیامی بزرگ در راه دین چون حرکت امام حسین(ع) را در تاریخ سراغ نداریم، تصریح کرد: در انقلاب اسلامی نیز امام خمینی(ره) دست خالی چنان حرکتی را به انجام داد که پس از قیام اباعبدالله(ع) سابقه نداشت.

وی با اشاره به اینکه دنیای مدرن ابوسفیانی امروز امام(ره) را تحمل نکرد، ادامه داد: البته صدام ظرفیت مقابله با ایران را نداشت به طوری که دیگر کشورها به کمک او آمدند اما امام که در قلب جوانان ما جا پیدا کرده بود، اجازه نداد دشمنان به مقاصد خود دست یابند.

سردار غیب‌پرور با بیان اینکه شهدا چیزی دیدند که ما نتوانستیم درک کنیم، خاطرنشان کرد: ما در دورانی زندگی می‌کنیم که خیلی‌ها برای کار نکرده تبلیغ و هیاهو می‌کنند، اما شهدا و رزمندگان ما کلامی از آن کار بزرگی که کردند را به زبان نیاوردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: