کد خبر: ۱۱۸۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲
حوزه بسیج دانش آموزی عشایری شهید فهمیده برگزار می‌کند
صبح 26 آبان ماه ، سپاه عشایر فارس ، در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش عشایر فارس ، همراه با مدیریت های دو سازمان، تشکیل ستادی جهت هماهنگی اعزام دانش آموزان عشایری به سرزمین راهیان نور دادند.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه عشایر فارس؛ صبح  26 آبان ماه ،  سپاه عشایر فارس ،  در سالن جلسات اداره کل  آموزش و پرورش عشایر فارس ، همراه  با مدیریت های دو سازمان، تشکیل ستادی جهت هماهنگی اعزام دانش آموزان عشایری به سرزمین  راهیان نور دادند.                
 در این جلسه که با حضور محمدی جانشین فرماندهی وآزادی خواه  رئیس حوزه بسیج دانش آموزی سپاه  عشایر وبهرام پور  مدیرکل آموزش و پرورش جامعه هدف همراه بود، ضروریات اعزام این دانش آموزان مورد بررسی قرار گرفت.
در ابتدای جلسه محمدی جانشین سپاه عشایری از سابقه  تعامل و همکاری های  قابل توجه سپاه و آموزش پرورش عشایر فارس نکاتی را بیان نمودند و در ادامه نکاتی را پیرامون امنیت و چگونگی اعزام دانش آموزان متذکر شدند.
در ادامه ی جلسه، وزیری، معاون فرهنگی اجتماعی سپاه عشایر نکاتی را در خصوص نحوه ثبت نام، تاریخ و تعداد اعزام اعلام نمود.
وی  اشاره نمود که امسال چند مرحله اعزام راهیان نور جهت دانش آموزان عشایر خواهیم داشت که در اولین اعزام تعداد 108 سهمیه به این سپاه اختصاص  داده شده است.
ایشان در  خصوص مراسم بدرقه دانش آموزان گفتند که میتوان در این مراسم از آداب و البسه عشایر جهت ترویج فرهنگ و سنت های خوب استفاده نمود  و فضای اتوبوس ها را به تصاویر شهدای عشایر مزین نمود.
شایان ذکر است که، مدیر کل و معاونین آموزش پرورش عشایری، با استقبال گرم از اردوی راهیان نور دانش آموزی، خواستار برگزاری  با شکوه و معنوی  این اردوها از جمله استفاده از راویان دفاع مقدس  شدند.
اولین اعزام دانش آموزان عشایری در تاریخ 5 آذر به صورت استانی  انجام خواهد گردید .



نام:
ایمیل:
* نظر: