جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۱۷:۳۴
کد خبر: ۱۱۸۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸
فرمانده سپاه مهر خبر داد:
به کمک نخبگان، بسیجیان، مدیران بسیجی و شورای فرماندهی، بزرگان و صاحب نظران 60 برنامه برای اجرا در هفته بسیج در زمینه های مختلف ورزشی، فرهنگی، نشست های بصیرتی در حوزه های اجتماعی برنامه ریزی شده و اجرا خواهد شد.

به گزارش تنویر سرهنگ پاسدار محمد رسول رضایی فرمانده سپاه شهرستان مهر در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج در سپاه مهر برگزار شده بود اظهار داشت: امسال هفته بسیج و وحدت با هم تقارن پیدا کرده و شعار ایستادگی، و حدت و خدمت رسانی به عنوان شعار هفته بسیج در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در طول 40 سلا عمر انقلاب، بسیج با ایستادگی در راستای وحدت و خدمت رسانی برنامه های گسترده ای اجرا کرده که قطعا تاثیر گذار بوده است.

رضایی گفت: سپری شدن 40 سال از عمر انقلاب نشان از این دارد که بسیجیان با شعار ایستادگی، وحدت، همدلی و خدمت رسانی توانسته اند آنگونه که شایسته است به نظام ، انقلاب و مردم خدمت کنند.

فرمانده سپاه مهر بیان داشت: وظیفه خود می دانیم که پاس بداریم خون همه شهدایی که به پای درخت انقلاب ریخته شده و گفتمان شهدا و امامین انقلاب که برگفته از دین مبین اسلام، قرآن و احادیث است را در هفته بسیج تبیین کنیم.

وی اضافه کرد: امروز وظیفه داریم که نسبت به شناخت جبهه خودی و دشمن برنامه ریزی داشته باشیم و برای مقاومت در برابر توطئه ها و حجمه های دشمن هوشیار بوده و در جهت مقابله با آن اقدام کنیم.

رضایی اظهار داشت: با کمک نخبگان، بسیجیان، مدیران بسیجی و شورای فرماندهی، بزرگان و صاحب نظران 60 برنامه جهت اجرا در هفته بسیج در زمینه های مختلف ورزشی، فرهنگی و نشست های بصیرتی ریزی شده است.

وی تجمع 2 هزار نفری بسیجیان در روز 5 آذر و حضور گروه های جهادی در منطقه دارالمیزان و ... را از برنامه های شاخص هفته بسیج برشمرد و بیان داشت: در هفته بسیج 16 برنامه شاخص داریم که انتظار می رود مسئولین ادارات و نهاد ها در برنامه ها حضور یابند و با پشتیبانی از برنامه ها ما را یاری کنند.

فرمانده سپاه مهر تصریح کرد: اگر به شعار محوری هفته بسیج توجه کنیم هدف این است که با وحدت و همدلی خدمت رسانی نسبت به جبهه خودی داشته باشیم و در مقابل حجمه های دشمن ایستادگی کنیم که ما با استفاده از ظرفیت هفته بسیج و بکارگیری سخنرانان مطرح کشوری نسبت به تبیین موضوعات استکبارستیزی، وحدت و همدلی، اقتصاد مقاومتی و خدمت رسانی اقدام خواهیم کرد تا امید مردم نسبت به انقلاب بیشتر شود.

وی با اشاره به تهدیدات اقتصادی دشمن و سوء مدیریت های داخلی که منجر به نابسامانی های اقتصادی داخلی شده از راه اندازی 12 صندوق قرض الحسنه خبر داد و بیان داشت: یکی از طرح های بسیج راه اندازی صندوق های قرض الحسنه با مشاوره و راهنمایی تسهیلگران و کارشناسان بسیجی در شهرها و روستاها است که با مشاوره کارشناسان و عضویت و مدیرت صندوق توسط مردم نسبت به ارائه خدمات و تسهیلات به مردم و رفع مشکلات اقدام نمایند و چنانچه با مشکلی روبرو شدند می توانند از ظرفیت مشاوره تسهیلگران بسیجی استفاده کنند.


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: