پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۳۲:۱۹
کد خبر: ۱۱۸۳۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰
حجت الاسلام حدائق:
همزمان با هفته مبارک بسیج ،همایش بزرگ منتظران موعود با موضوع تربیت نسل منتظر با سخنرانی حجت الاسلام حدائق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سپاه سروستان، حجت‌الاسلام علیرضا حدائق  امروز در اجتماع بزرگ منتظران ظهور و مراسم جشن آغاز هفته وحدت دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان به ایراد سخنرانی با موضوع «تربیت نسل منتظر» پرداخت و با بیان اینکه منتظر واقعی کسی است که خدا را در جزء‌جزء زندگی خود ورود دهد، گفت: تمام روند زندگی ما منوط به توجه خداوند است و اگر این توجه  نباشد در همه امور خود درمانده‌ایم.

حدائق ضعف ایمان را مشکل امروز جامعه دانست و ادامه داد: قدرت خدا را نادیده گرفته‌ایم و اعتقادی به وعده‌های او نداریم در حالی که خداوند برای انسان کافی است و بر اساس وعده الهی آینده در دست بندگان صالح است.

مدیرعامل بنیاد حضرت مهدی(عج) به بیان صفات منتظران واقعی از دیدگاه قرآن پرداخت و افزود: ایمان به خدا و اعتقاد به روز قیامت، مهم‌ترین صفات منتظران است که از این دو خصلت می‌توان مباحث مجازات و نظارت را برداشت کرد و در صورت عمل به آن سلامت رفتاری جامعه تضمین می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه باید هر روز خدا را بیش از گذشته در زندگی خود پررنگ تر ببینیم، افزود: بدترین عمل در جامعه این است که جای معروف و منکر عوض شود؛ بنابراین در شرایط کنونی، انصاف و عدالت، دوری از افترا و تهمت و استفاده به‌جا و درست از فضای مجازی می‌تواند ما را در ساختن جامعه‌ای که منتظران ظهور را تربیت کند، کمک کند.

حدائق خاطرنشان کرد: سخن کسانی که امروزه انتقاد می‌کنند که با اسراییل و آمریکا کاری نداشته باشید، خلاف قرآن است.

در این مراسم که امام‌جمعه، مسئولان ادارات، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه و جمع کثیری از مردم، دانشجویان و استادان حضور داشتند از خدمات ماندگار جعفر هوشمند سروستانی نخستین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان تجلیل شد





























مشکل امروز جامعه ضعف ایمان است

نام:
ایمیل:
* نظر: