پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۳۸:۱۳
کد خبر: ۱۱۸۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
فرمانده ناحیه سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز خبر داد:
فرمانده ناحیه سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز از اجرای 28هزار گشت محله محور در شرق شیراز توسط بسیجیان این سپاه خبر داد.
به گزارش تنویر از شیراز، سرهنگ مرتضی خسروانی در همایش اتحاد و همدلی بسیجیان و نیروی انتظامی و امنیت پایدار با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: تعامل سازنده و اتحاد بسیج و نیروی انتظامی و همچنین نیروهای مسلح تضمین کننده امنیت در هر سطحی برای کشور و نظام است.
مرتضی خسروانی ادامه داد: بسیج با همکاری نیروی انتظامی و نیرهای مسلح در هر زمانی که انقلاب و نظام نیاز داشته باشد در کنار یکدیگر و با تمام قدرت آماده فداکاری و جانفشانی برای حفظ دست آوردهای انقلاب بوده و در آینده نیز این همکاری در حد اعلای خود قرار خواهد گرفت.
خسروانی با تاکید بر اینکه در برقراری امنیت در سطح شهر و مردمی کردن آن نیاز به صبر و سعه سدر است، افزود: بسیج در کنار نیروی انتظامی با به کارگیری تجهیزات و نیروی انسانی آماده، شبانه روزی تلاش می کند.
وی به اجرای 28هزار گشت محله محور رضویون در شرق شیراز با حضور بیش از 800 تیم گشتی توسط بسیجیان سپاه احمد بن موسی(ع) خبر داد و خاطر نشان کرد: آغاز این طرح آذر ماه 96 بوده و این طرح همچنان ادامه خواهد داشت.
فرمانده ناحیه سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز به اهداف این طرح مهم پرداخت و بیان داشت: مردمی کردن امنیت با بهره گیری گسترده از بسیجیان و مشارکت مردم در این طرح، ارتقاء آسایش و آرامش مردم، تقویت پیوند¬های فکری و عاطفی، افزایش رضایتمندی مردم و همچنین اعتماد بیشتر به نیروی¬های برقرار کننده امنیت از اهداف مهم این طرح است.
خسروانی در پایان به دست¬آورد¬های این طرح اشاره و گفت: ارتقاء امنیت، کم شدن سرقت، کاهش قاچاق سوخت، کاهش انواع مواد مخدر و کاهش جرائم از دست آوردهای این طرح بود.
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: