یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۱۱۸۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: جمع آوری معتادان متجاهر تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت و ۱۰ استان در مرحله اول مشمول این طرح قرار می گیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص اقدامات اخیر بسیج در محله های نا امن مانند محله هرندی تهران اظهار داشت: با آمدن سردار مومنی به ستاد مبارزه با مواد مخدر، یک حرکت خوب اتفاق افتاد و برای محله هرندی و محله های مشابه در سراسر کشور برنامه های خوبی در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی در ادامه اضافه کرد: این برنامه تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت و ۱۰ استان در مرحله اول مشمول این طرح قرار می گیرند و توافق نامه ای با ستاد مبارزه با مواد مخدر در همین راستا انجام داده ایم که فعلا در گام اول جمع آوری معتادین متجاهر از محله های مختلف کشور کلید خورده است.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به محله های متجاهر در شهر تهران نیز اظهار داشت: در تهران ظرفیت پنج هزار نفره ای ایجاد شده است که در گام اول ۱۴۰۰ نفر در این طرح شرکت خواهند کرد و از این به بعد معتادین متجاهر با همکاری نیروهای بسیج از محله های مختلف جمع آوری خواهند شد
نام:
ایمیل:
* نظر: