جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۱۳:۱۷
کد خبر: ۱۱۸۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
فرمانده سپاه مهرگفت:
فرمانده سپاه مهر گفت: اگر ما امروز تحریم اقتصادی شدیم به دلیل این است که برخی از واداده های سیاسی مسئولیت گرفتند و در سخنانشان آب به آسیاب دشمن می ریزند.
یه گزارش تنویر سرهنگ پاسدار محمد رسول رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهر به مناسبت هفته بسیج در بین الصلاتین نماز جمعه شهر گله دار به ایراد سخن پرداخت و اظهار داشت:  قبل از میلاد پیامبر انسان های مادی طلبی که روحیه استکباری داشتند و خود را یهودی می دانستند با مطالعه تورات و انجیل متوجه شدند که در آینده پیامبری به دنیا خواهد آمد که همه ی مردم و ادیان باید به او ملحق شوند، لذا تورات و انجیل را تحریف کردند.

وی ادامه داد: آن ها در ابتدا به دنبال این بودند که با استفاده از عِده و عُده نگذارند پیامبری به نام احمد متولد شود اما اراده خداوند بر این بود که پیامبر متولد شود و روز به روز شاهد گسترش اسلام باشیم.

رضایی گفت: یهودیان ترور را به عنوان دومین راهبرد خودشان انتخاب کردند تا پیامبر را از سر راه خود بردارند و دین اسلام به دنیا معرفی نشود اما بازهم موفق نبودند، لذا سعی کردند با نفوذ در صفوف مسلمین جلو حرکت پیامبر و گسترش اسلام را بگیرند ولی پیامبر با وجود اینکه درگیر همه توطئه ها و جنگ ها بود رسالتش را آغاز کرد.

وی ادامه داد: اگر ما امروز درگیر جنگ اقتصادی، نظامی، اعتقادی، سیاسی و فرهنگی هستیم پیامبر خدا نیز درگیر همه ی این جنگ ها بودند.

فرمانده سپاه مهر تصریح کرد: امروز دشمن همین سه راهبرد را برای ما برگزیده، در ابتدای انقلاب خواستند با تجهیزات و همراه کردن کشورهای دنیا، انقلاب و نظام ما را ساقط کنند اما در ماجرای طبس خدا ما را یاری کرد و در جنگ 8 ساله با پیروی از امام و رهبری توانستیم جلو دشمن بایستیم.

 وی ادامه داد: شخصیت های بزرگ نظام اسلامی مانند رجایی ها، باهنرها، مطهری ها شهدای محراب و علمای ما را ترور کردند و در طول تاریخ بسیاری از شخصیت های برجسته را ترور کردند اما با ترور هم اسلام روز به روز گسترش پیدا کرد و انقلاب اسلامی در حال صادر شدن است.

رضایی گفت: کسانی که در دانشگاه های خارج از کشور تحصیل کردند و با تفکرات لیبرالیسمی وارد کشور شدند و مسئولیت هم گرفتند گاهی حرف هایی می زنند که خون به دل رهبر و نیروهای انقلابی می کنند و گرا به دشمن می دهند.

فرمانده سپاه مهر گفت: اگر ما امروز تحریم اقتصادی شدیم به دلیل این است که برخی از واداده های سیاسی مسئولیت گرفتند و در سخنانشان آب به آسیاب دشمن می ریزند.

وی در ادامه بیان داشت: اگر می خواهیم در مسیر پیامبر و قرآن باشیم باید با روحیه بسیجی و انقلابی در مقابل تفکرات لیبرالی که غرب را تبلیغ می کند و حرف از سازش و صلح می زند قد علم کنیم و اگر دچار غفلت شویم دشمن روز به روز جلو تر خواهد آمد.

این عضو شورای تامین تاکید کرد: اگر مسئولی به مردم خدمت کرد و خدمات ارزنده ای ارائه داد هیچ مِنّتی بر مردم ندارد زیرا همین مردم بودند که باعث شدند او بر کرسی مسئولیت بنشیند و اگر ایستادگی و مقاومت همین مردم در طول تاریخ اسلام و انقلاب نبود امروز مسئولین روی این صندلی ها نبودند.

وی خاطرنشان کرد: فقط با وحدت و همدلی عملی می توانیم در مقابل گفتمان سازش با یهود بایستیم و اجازه ندهیم روشنفکرهای غرب زده دم از سازش با دشمن بزنند، این وظیفه و تکلیف ماست که در مقابل این تفکراتی که در سیستم تصمیم گیری و تصمیم سازی نظام نفوذ کرده بایستیم.

سرهنگ پاسدار محمد رسول رضایی فرمانده سپاه شهرستان مهر در صحبت های پایانی خود بیان داشت: روحیه ی بسیجی یعنی ایستادگی و مقاومت، در هفته بسیج باید تلنگری به خودمان بزنیم، ماهم می توانیم شهید حججی و سردار سلیمانی باشیم همان نعمت هایی که خدا در وجود شهید حججی قرار داده در وجود ما هم هست و ما هم می توانیم برای انقلاب نقش ایفا کنیم.

           

 

 

 

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: