کد خبر: ۱۱۸۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور:
علی حسین رعیتی فرد: 450 هزار دانش آموز در طرح "ایران یار" برای حمایت از کار و تولید کشور شرکت و با کالای ایرانی آشنا می شوند.


علی حسین رعیتی فرد، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: یکی از ملزومات تقویت تولید ملی خرید محصولات تولیدکنندگان داخلی است و تشویق به مصرف محصولات با کیفیت بومی امری مهم برای ایجاد و بقای یک اقتصاد مولد است، لذا این اقدام فرهنگی باید از مدارس و دانش آموزان شروع و تقویت شود، کما اینکه تجارب مشابه مثل استفاده از کمربند ایمنی و همیار پلیس و ...  مصداق های بارز فرهنگ سازی از دانش آموزان است که موفقیت آمیز بوده است.

رعیتی فرد گفت: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات طرحی را با نام " ایران یار"  در حمایت از کالای ایرانی در هفته بسیج  آغاز می کند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: 450 هزار دانش آموز در طرح "ایران یار" برای حمایت از کار و تولید کشور، شرکت و با کالای ایرانی و ظرفیت های تولید آشنا می شوند.

وی گفت: این طرح در 3 بخش اجرا می شود که  بخش اول 1600مدیرعامل و صاحبان صنایع تولیدی در مدارس برای 400هزار دانش آموزان ایران اسلامی، سخنرانی و آن ها را با کالای ایرانی و ظرفیت های تولیدی موجود آشنا می کنند تا آیندگان ما با افقی باز به تولید و اقتصاد ایران اسلامی نگاه و به چگونگی پیشرفت آن فکر کنند همچنین در بخش دوم اعزام32 هزار  دانش آموز دوره متوسطه از سراسر کشور  برای بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی و آشنایی آنان با چگونگی تولید و محصولات ایرانی و نیز در بخش سوم مسابقه فرهنگی هنری از جمله: روزنامه دیواری، عکس و عکس نوشته، نقاشی،کاریکاتور و متن ادبی (داستان، شعر ، دلنوشته )و...  بین دانش آموزان ایران اسلامی  در مقاطع مختلف برگزار می شود.

وی افزود: سازمان بسیج کارگری طرح " ایران یار " را با مشارکت سازمان بسیج دانش آموزی و سازمان بسیج فرهنگیان اجرا می شود.

وی با اشاره به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: در هر استان به 40 نفر از دانش آموزان برگزیده در مسابقات جوایز داده شده و تقدیر به عمل می آید.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: