کد خبر: ۱۱۸۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹
توسط نمایندگی ولی فقیه در سپاه عشایر صورت گرفت
نمایندگی ولی فقیه در سپاه عشایر فارس در دیداری با بهرامی مدیر کل اداره عشایری استان فارس، از نزدیک برنامه های این سازمان را مورد بازدید قرار داد
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه عشایر فارس؛ صبح امروز 97/09/17رنجبر  نمایندگی ولی فقیه در سپاه عشایر فارس  در  دیداری با بهرامی مدیر کل اداره عشایری استان فارس، از نزدیک برنامه های این سازمان را مورد بازدید قرار داد.
 در این دیدار که با همراهی مدیران نمایندگی ولی فقیه در سپاه عشایر همراه بود، بهرامی به تشریح ماموریت های این سازمان و گستردگی و اهمیت خدمت به جامعه عشایر فارس به عنوان قطب عشایر کشور اشاره نمود.
در ادامه جلسه مسئول ایثارگران اداره عشایری فارس، آماری از شهدای عشایر غیور و نحوه خدمت رسانی به این جامعه را ارائه و مورد اهمیت عنوان کرد.
وی اشاره نمود که آمار دقیقی از شهدای عشایر فارس در دسترس نمی باشد که در این راستا  نیازمند کمک های نمایندگی ولی فقیه در سپاه عشایر جهت جمع آوری آن می باشد.
رنجبر نیز ضمن حمایت از اهداف بلند پایه این اداره و تشکر از توجه و رسیدگی خالصانه آنها به شهدا و خانواده ای این قشر معزز قول مساعدت و همکاری از طریق سپاه عشایری را جهت خدمت به خانواده شهدای عشایر را در اولویت های کاری خود قرار داد
نام:
ایمیل:
* نظر: