گزارش
شهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
شهدای شاخص سازمان بسیج؛
boletشهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
مجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
boletمجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
یادداشت و گفتگو
حاج محسن سلام...
دلنوشته ای از حاج خیر الله مزارعی در وصف شهید حججی:
boletحاج محسن سلام...
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
رابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
یادداشت،
boletرابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
کد خبر: ۱۱۸۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷
به مناسبت هفته اطلاع رسانی و مبارزه با ایدز، نشست آموزشی در زمینه شناخت، راههای انتقال و پیشگیری از بیماری ایدز به همت واحد مبارزه با بیماریهای شبکه بهداشت و درمان فراشبند برای سربازان ناحیه مقاومت بسیج سپاه فراشبند برگزار شد.
به گزارش تنویر فراشبند ؛ «عبدالرحیم حسینی» کارشناس برنامه ایدز شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند در این برنامه که با هدف آشنایی با راه‌های پیشگیری و مراقبت این بیماری برگزار شد، آموزش و اطلاع‌ رسانی را مهم ترین عامل پیشگیری از بیماری‌های عفونی و ایدز دانست و تاکید کرد: افراد جامعه نقش اساسی در سلامت جامعه دارند و ارتقای سطح دانش جامعه به خصوص جوانان، بهترین عامل برای مهار این بیماری است.

آشنایی سربازان ناحیه مقاومت بسیج سپاه فراشبند با ایدز و راههاي انتقال آن

او اجراي برنامه­ هاي آموزش پيشگيري از سوء مصرف مواد، آموزش­ هاي مهارت­هاي اجتماعي، مداومت و اجراي برنامه های آموزشی را در پیشگیری و مراقبت از این بیماری و ارتقاي آگاهي و نگرش سربازان مؤثر دانست وگفت: در این برنامه آموزشی، سربازان با نحوه ارائه خدمات برای گروه های مختلف در معرض خطر، مراقبت و کاهش آسیب و تشخیصHIV، راه های اصلی پیشگیری HIV شامل جلوگیری از ورود ویروس به بدن و از بین بردن ویروس ایدز آشنا شدند.

«حسینی» افزود: در این برنامه ضمن معرفی مرکز مشاوره ایدز شهرستان و بررسي ميزان آگاهي و چگونگي نگرش سربازان به ايدز، بر پایبندی به مسائل دینی و پرهیز از رفتار پرخطر جنسی به منظور پیشگیری از این بیماری تاکید شد.

در پایان، در راستای شعار روز جهانی ایدز و برای آگاهی از سلامتی، از افراد به صورت داوطلبانه، آزمایش اچ آی وی گرفته شد و به سوالات آنان در زمینه بیماری ایدز پاسخ داده شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: