کد خبر: ۱۱۸۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
سازمان بسیج کارگری فارس در سالگرد حماسه ماندگار 9 دی بیانیه ای در پاسداشت این روز دینی-میهنی که نمونه بارزی از انقلابی گری مبتنی بر تبعیت تام از ولایت فقیه توأم با بصیرت،هوشیاری و وحدت ملی در برابر نقشه هاي دشمن در قالب فتنه سال1388 بود، صادر کرد و عموم مردم را به هوشیاری در مقابل فتنه آفريني هاي جديد با استفاده از درس ها و عبرت هاي فتنه 88 دعوت کرد.

به گزارش سایت خبری سازمان بسیج کارگری فارس متن اين بيانيه به قرار ذیل است:


بسم الله الرحمن الرحیم


ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم

    ملت رشید ایران اسلامی در چهار دهه حیات پربرکت نظام جمهوری اسلامی روزهای تلخ و شیرین گوناگونی را تجربه کرده است. به موازات هر دسیسه و تقابل دشمنان آشکار و پنهان با این انقلاب ، مردم مومن و سلحشور ایران اسلامی باتوجهات حضرت بقیه الاعظم و راهبری و اشاره ولی فقیه زمان تحت رهبری های امام خمینی(ره) و حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و با بصیرت انقلابی تمام توطئه ها را ناکام ساخته اند. حماسه بزرگ 9 دی سال 1388 که پس از 8 ماه فتنه‌انگیزی، آشوب‌طلبی و هنجارشکنی جبهه متحد ضدانقلاب داخلی و خارجی، نظام اسلامی را از توطئه‌ای پیچیده عبور داد، یوم‌اللهی عظیم در تاریخ انقلاب و میهن اسلامی نام گرفت که در متن آن" بصیرت"، "هوشمندی"، "ولایت‌مداری" و "دشمن‌ستیزی" ملت ایران اسلامی تبلور یافته است.

 نهم دی ماه سال 88 به عنوان برگ زرینی در تاریخ پر از حماسه کشور ایران ، پیام ولایت مداری ملت را به جهانیان فریاد زد و مردم با حضور پرشکوه و یکپارچه در راهپیمایی آن روز عظیم نشان دادند که توطئه ها و نقشه های استکبار جهانی نخواهند توانست حرکت آنها را در ادامه راه شهدا و امام شهیدان متوقف کند. نهم دیماه سال 1388 یوم الله دیگری در تاریخ حماسه های ماندگاراست که جهانیان شاهد عمق پیوند ولایت و مردم بصیر و انقلابی ایران برای خاموش کردن فتنه های داخلی و توطئه های خارجی و برخورد با فریب خوردگان پست فتنه در هتک حرمت عزای حسینی و خیمه سید الشهداء علیه السلام بودند که به رغم خواسته و تصور دشمنان، بر همه خواسته های دشمن مهر باطل زدند.

با گذشت 9 سال از فتنه 88 و حماسه بزرگ 9 دي، بازخواني درس ها و عبرت هاي اين رخدادهاي مهم و تأثير گذار در روند تکاملي انقلاب و پيش روندگي افتخار آميز ملت ايران همچنان يکي از ضرورت هاي انکار ناپذيري به شمار مي رود که در صورت غفلت از آن بايستي در انتظار پديد آمدن توطئه ها و فتنه هاي پيچيده تر عليه نظام و ميهن اسلامي بود.
 
مردم در 9 دی ماه سال 88 در یک حضور به یادماندنی خواسته و اعتقادات خود را یکبار دیگر بیان کردند و از یک امتحان بسیار دشوار سربلندانه بیرون آمدند اما باید دانست که دشمنان نظام و انقلاب لحظه‌ای دست از دشمنی برنخواهند داشت و باید با بصیرت و درک حوادث و اتفاقات و حضوری مداوم و گسترده با نگاه به سرچشمه معارف ولایت و رهبری، راه را همچون گذشته گم نکنیم  و به پیش برویم.

با توجه به اینکه یکی از بزرگترین دشمنی های کنونی  استکبار جهانی جنگ اقتصادی و تلاش برای ایجاد فتنه اقتصادی در کشور است همه ما باید در سالی که مقام معظم رهبری آن را با عنوان سال حمایت از  کالای داخلی نامگذاری نموده اند با تبعیت از این دستور مهم سعی کنیم که هرگونه که می توانیم به تحقق این امر مهم کمک نماییم.

  سازمان بسیج کارگری به عنوان  محل تلاقی و وحدت کارگران،مدیران،کارآفرینان و تمامی دست اندرکاران عرصه کار و تولید اعلام می دارد که این اقشار پرتوان و زحمتکش این بار نیز همانطور که در بزنگاههای سخت مسیر 40 ساله انقلاب اسلامی نشان داده اند، ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی و تقدیر و تشکر از ملت شریف و مومن ایران به خاطر مجاهدت‌ها و بصیرت بی‌نظیر ایشان در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت فقیه، بار دیگر با آرمان‌های الهی امام راحل عظیم الشأن (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) تجدید میثاق می‌کنند و اعلام می‌دارند تمام توان خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمانهای نظام و انقلاب به کار خواهند بست و در راه تحقق این اهداف  و به خصوص هدف تحقق «اقتصاد مقاومتی» از هیچ کوششی فروگذار نخواهند نمود.سازمان بسیج کارگری استان فارس

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: