کد خبر: ۱۱۸۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز درجمع دانش آموزان دوره توانمند سازی واحدهای پیشگام دانش آموزی:
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز گفت: با ورود بسیج در حوزه‌های مختلف تربیتی در قالب طرح شهید بهنام محمدی بستر اتصال دانش‌آموزان به اماکن مذهبی به ویژه مساجد فراهم شده است.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص)؛سرهنگ سید حسین حسینی فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز گفت: درراستای کمک به محرومان 10 طرح محرومیت در شمال شیراز اجرا شده‌ است.

حسینی درجمع دانش‌آموزان دوره توانمند سازی فرماندهان واحد‌های پیشگام بسیج دانش آموزی ناحیه 2 آموزش و پرورش شیراز اظهار داشت:  طرح  محرومیت زدایی در قالب طرح شهید اسکندری در محدوده مناطق قمشه و گویم  شیراز برای  خدمات‌رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار  عملیاتی و اجرایی شده‌ است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی‌بر حمایت از کالا‌های ایرانی، بسیج  ناحیه سپاه محمد رسول‌الله(ص) از تمامی ظرفیت خود برای رفع محرومیت زدایی و حمایت از کالا‌های ایرانی استفاده می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز تصریح کرد:  این ناحیه  با استفاده از توانمندی‌های خود  در عرصه‌های مختلف تربیتی، فرهنگی، اقتصادی، عمرانی و سازندگی بستری مناسب و پویا فراهم کرده و خدمات ارزنده‌ای را تاکنون ارائه کرده است.  

اجرای طرح تربیتی شهید بهنام محمدی درمدارس

حسینی با اشاره به اینکه بسیج درعرصه‌های مختلف با توجه به  مقتضیات زمان  و نیز با  کارکردهای  مختلف نسبت به سال‌های گذشته با  تغییر رویکرد  روبه‌رو بوده ‌است، افزود: با ورود  بسیج  در حوزه‌های مختلف  تربیتی در قالب طرح شهید بهنام محمدی بستر اتصال دانش‌آموزان به اماکن مذهبی به ویژه  مساجد فراهم شده است.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز اظهار داشت: نیرو‌های بسیجی با  هوشیاری در برابر آسیب‌ها و تهدیدات پیش‌روی انقلاب اسلامی و نیز مقابله با  القای فضای ناامیدی و دلسردی در جامعه با کمک‌های مردمی  و با تاسی از روحیه ولایت‌مداری آماده مبارزه با توطئه‌ها و دسیسه‌های ضد انقلابی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: