جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۰۷:۳۲
کد خبر: ۱۱۸۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
یوم ا... 9 دی

بیانیه حماسه 9 دی سال 97 سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت رشید ایران اسلامی در چهار دهه حیات پربرکت نظام جمهوری اسلامی روزهای تلخ و شیرین گوناگونی را تجربه کرده است. به موازات هر دسیسه و تقابل دشمنان آشکار و پنهان با این انقلاب ، مردم مومن و سلحشور ایران اسلامی باتوجهات حضرت بقیه الاعظم و راهبری و اشاره ولی فقیه زمان تحت رهبری های امام خمینی(ره) و حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و با بصیرت انقلابی تمام توطئه ها را ناکام ساخته اند. نهم دی ماه سال 88 به عنوان برگ زرینی در تاریخ پر از حماسه کشور ایران ، پیام ولایت مداری ملت را به جهانیان فریاد زد و مردم با حضور پرشکوه و یکپارچه در راهپیمایی آن روز عظیم نشان داد که توطئه ها و نقشه های استکبار جهانی نخواهند توانست حرکت آنها را در ادامه راه شهداو امام شهیدان لحظه ای کند و یا متوقف کند. 9 دی یادآور تجدید پیمان ملت با ارزشهای انقلاب اسلامی و ولایت است و این خود حاصل بصیرت و آگاهی ملت ایران است که برگرفته از فرهنگ عاشوراست که جهانیان را تسلیم اراده خود کرد و خشم و عصبانیت دشمنان و منافقین ملت را همراه با انفعال و عقب نشینی از مواضع نادرستشان به ارمغان آورد. نهم دیماه سال 1388 یوم الله دیگری در تاریخ حماسه های ماندگاراست که جهانیان شاهد عمق پیوند ولایت و مردم بصیر و انقلابی ایران برای خاموش کردن فتنه های داخلی و توطئه های خارجی بودند.

حماسه 9 دیماه در چهل امین سال عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجلی قدرت الهی در هویت اسلامی و بنیان مردمی انقلاب بود که با الهام از فرهنگ عاشورایی، فتنه گران داخلی و توطئه چینان خارجی را مرعوب ساخت و بین تکلیف گرایان حسینی بامنحرفان فریب خورده و دنیاطلبان داخلی و اسلام ستیزان خارجی شاخص شد . آری ملتی که در 9 دی حماسه آفرید همان ملتی است که بارها با مهارت شناخت و بصیرت خود بر دهان استکبار و جبهه باطل و یاوه گویان مشت سنگینی را فرود آوردو دربرخورد با فریب خوردگان پست فتنه در هتک حرمت عزای حسینی و خیمه سید الشهداء علیه السلام ، به رغم خواسته و تصور دشمنان، همانگونه که نتوانستند در قیام عاشورا به مقصد خود برسند بار دیگر خون بر شمشیر پیروز شد و بصیرت ملت انقلابی و شهید پرور ایران اسلامی با درس از عاشورای حسینی بر همه خواسته های دشمن مهر باطل زده و ضمن افشای چهره واقعی منافقان ، بر این باور است که مشعل حماسه حسینی هرگز خاموش نخواهد شد . همچنان که رهبر و مقتدایمان فرمودند : " این فتنه، صرفا منحصر به حضور عده ای افراد در خیابانها نبود، بلکه ناشی از یک بیماری بود که با اقدامات سیاسی و امنیتی قابل دفع شدن نبود، و به یک حضور عظیم مردمی نیاز داشت ، که چنین هم شد" . همانگونه که در ابتدای انقلاب، محرم به کمک این مردم آمد و امام خمینی(ره) فرمود خون بر شمشیر پیروز است، در قضایای 9 دی هم، عاشورا به کمک ملت آمد و حماسه بزرگ و ماندگاری را خلق کرد

یوم الله 9 دی روز درخشش حضور جوانان و نوجوانانی بود که به نمایندگی از نسل سوم انقلاب در میادین و خیابان‌ها حضور یافتند و صیانت از انقلاب و اسلام را از نسل پیشین تحویل گرفتند . این حماسه بزرگ حاصل حضور جوانان بود و با این حضور جایگاه رهبر دینی و ولایت فقیه در جامعه غرب روشن شد .

مردم در 9 دی ماه سال 88 در یک حضور به یادماندنی خواسته و اعتقادات خود را یکبار دیگر بیان کردند و از یک امتحان بسیار دشوار سربلندانه بیرون آمدند اما باید دانست که دشمنان نظام و انقلاب لحظه‌ای دست از دشمنی برنخواهند داشت و باید با بصیرت و درک حوادث و اتفاقات و حضوری مداوم و گسترده با نگاه به سرچشمه معارف ولایت و رهبری، راه را همچون گذشته گم نکنیم تا کشتی نجات ملتها را با گذر از طوفانها و موجهای خطرناک به ناخدای اصلی آن حضرت بقیه الله الاعظم بسپاریم

ما بسیجیان، اساتید، پزشکان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سالگرد حماسه ماندگار 9دی، بار دیگر با حضور پرشکوه خود ، بیعت خود را با پیر مرادمان تجدید کرده و همگان را به وحدت حول محور ولایت مطلقه فقیه دعوت می‌نماییم.

والسلام

سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: