پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۴۳:۵۸
کد خبر: ۱۱۹۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه زرقان :
در تمامی مقاطع تاریخ انقلاب اسلامی ایران بالاخص 9 دی ملت ایران با گوش دادن به فرمان بودن رهبر این نظام مقدس قدرت خود را به جبهه استکبار نشان داده اند.
به گزارش تنویر سپاه زرقان ؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرقان در جمع بسیجیان شهر لپویی که به مناسبت 9 دی گرد آمده بودند گفت : از خصوصیات منحصر به فرد انقلاب اسلامی ایران حضور اقشار مختلف مردم در صحنه مبارزه علیه استبداد است که از طریق مشارکت بالا در پای صندوق های رای ، حضور در مناسبت های انقلابی و مذهبی و حضور در بزنگاههای حساس و تعیین کننده نقش ایفا می کنند .
حجت الاسلام هاشمی گفتند بزنگاهای مختلفی در این کشور از ابتدای انقلاب  وجود داشته است از جمله آن میتوان به فتنه جدایی طلبان ، جنگ تحمیلی ، فتنه تیر 78 و فتنه 88 اشار نمود که در همه این فتنه ها و حوادث مردم عزیز و غیور ایران نگاهشان به دو لب امامین این انقلاب بوده و عملشان را با فرامین امام و رهبری منطبق کرده  و  همین امر سبب شده است که قدرت ملت و ولایت تجلی پیدا کند .
ایشان همچنین گفتند دشمن در سال 88 دچار خطای محاسباتی شد و به زعم خودش میپنداشت چون 3 دهه از انقلاب گذشته است مردم از ایمان و روحیه انقلابی آنها کاسته شده است لذا از طریق سردمداران فتنه نقشه های خود را در کشور به مرحله اجرا درآورند تا نظام را به لبه پرتگاه ببرند .
اما زهی خیال باطل ، وقتی فتنه گران نسبت به عاشورا و امام حسین (ع ) بی احترامی کردند و چهره واقعی خود را برملا ساختند ملت ایران یکپارچه در دفاع از ولایت در صحنه حاضر شدند و تمام نقشه های دشمن را نقش بر آب ساختند .

نام:
ایمیل:
* نظر: