آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۹۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
حجت‌الاسلام حاجی صادقی در جمع راهپیمایان شیرازی:
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: پس از شکست فتنه سیاسی 88، دشمن در تدارک فتنه‌ای دیگر است تا با تهدید و فشار اقتصادی، استقامت مردم را بشکند.
حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی در اجتماع پرشور مردم شیراز به مناسبت حماسه 9دی، با اشاره به شکست فتنه گران سیاسی در سال 88، اظهار داشت: دشمن در دهه 90 به دنبال فتنه‌ای دیگر است تا با تهدید و فشار اقتصادی، استقامت مردم را شکسته و کشور را به‌زانو درآورد.

وی حماسه نهم دی‌ماه 88 را حماسه‌ای مردمی دانست و افزود: 9دی همانند غدیر و عاشورا در تاریخ اسلام و 15خرداد و 22بهمن در تاریخ انقلاب اسلامی،  یوم‌الله است و همیشه زنده و متعلق به شخص و گروه خاصی نیست.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به خطبه تأثیرگذار مقام معظم رهبری در روزهای فتنه در سال 88، خاطرنشان کرد: ملت مقاوم ایران پس‌ازآن خطبه معروف، تیر خلاص را بر پیکر دشمن وارد کرد؛ به‌طوری‌که استکبار کاملاً از براندازی مأیوس شد.

حاجی صادقی با برشمردن ویژگی‌های اسلام آمریکایی نیز گفت: اسلام آمریکایی مخالف مقاومت و استکبارستیزی است اما در روز 9دی مردم غیور ما ثابت کردند که استکبارستیز بوده و از اسلام آمریکایی متنفر هستند؛ همان اسلام التقاطی که می‌گوید از شیطان و مبارزه با ظلم و ظالم نگویید.

وی ایستادگی نظام جمهوری اسلامی در 4دهه را مدیون مردم فداکار و علاقه‌مند به نظام دانست و افزود: فتنه 88 خواص را مدنظر داشت و با ایجاد شبهات گوناگون در پی جدایی مردم و نظام بود اما مردم با حضور حماسی و خودجوش در راهپیمایی 9دی، نشان دادند که همچون برخی خواص، گرفتار شبهه نشده و همچنان به آرمان‌های انقلاب و امام راحل و رهبری، وفادار هستند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه فتنه 88 نتیجه طراحی‌های 10ساله استکبار برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود، تصریح کرد: روز 9دی همه بر سر سفره انقلاب حاضرشده و با بصیرتی مثال‌زدنی، نقشه خطرناک دشمن را نقش بر آب کردند.

حاجی صادقی با عنوان اینکه 9دی‌ماه نماد تجلی جهاد کبیر در تاریخ ایران است، افزود: فتنه ۸۸ را نباید تنها به درگیری ۲ جناح سیاسی در کشور محدود کرد، بلکه یک طرح کلی برای سقوط نظام در ابعاد گوناگون بوده که نقشه آن از قبل آماده‌شده بود.

وی به عوامل شکست فتنه 88 نیز اشاره کرد و گفت: نخستین موضوعی که هیمنه فتنه را شکست، بصیرت افزایی و صبر رهبر انقلاب بود و پس‌ازآن غیرت دینی مردم که ولایت مداری خود را بار دیگر نشان دادند.

حاجی صادقی افزود: حماسه 9دی مربوط به هیچ گروه سیاسی نیست و در این روز مردم به رهبری ثابت کردند که اهل کوفه نیستند تا رهبر خود را تنها بگذارند و پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اجرایی کردن اوامر رهبری در شئون مختلف نیز گفت: رؤسای قوا در نظام ولایی به‌جای نظریه‌پردازی‌های بیهوده و نامتناسب با ساختارهای درونی، فرمایشات رهبری را نصب العین قرار دهند تا با این وحدت رویه، توسعه کشور شتاب گیرد.

وی مسؤولان را به خدمت بیشتر به مردم شایسته ایران فراخواند و اظهار داشت: ۹ دی پیامی قاطع به مسئولان بود که باید نوکری مردم را بکنند و از آنان  به‌عنوان طعمه استفاده نکنند،چراکه مردم به‌جای شعارهای توخالی، خدمت واقعی می‌خواهند.

 حاجی صادقی همچنین گفت: فتنه‌ها یکی پس از دیگری به لطف الهی، بصیرت رهبری و مردم تاکنون خنثی‌شده اما دشمن دست‌بردار نیست و در تدارک فتنه‌های دیگر است و فتنه جدید استکبار، شکستن استقامت مردم با تهدید و فشارهای اقتصادی است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به افق درازمدت نظام اسلامی نیز اظهار داشت: رسالت انقلاب اسلامی تقویت روحیه استکبارستیزی و مقاومت در ملت‌ها است تا دنیا را برای آن منجی عادل آماده کند و به همین دلیل، استکبار با تمام توان، در مقابل ما قرار گرفته است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با بیان اینکه دشمن نفوذ فکری در کشور را سرلوحه کار خود قرار داده است، خاطرنشان کرد: مطالبه گری و انتقاد از مسؤولان حق مردم است، اما خدمات و تلاش‌های صادقانه را نیز باید دید و از عاملان آن قدردانی کرد؛ چراکه دشمن منتظر تفرقه و ایجاد اختلاف است.

یادآور می شود 9دی ماه 1388، در پی بی حرمتی و هتاکی معترضان به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری وقت، به مبانی دینی و مذهبی در روز تاسوعا و عاشورای حسینی، مردم در حرکتی وسیع و حماسی به خیابان ها آمده و علیه فتنه گران موضعی قاطع گرفتند.

 در این روز مردم علاوه بر ابراز انزجار از فتنه گران داخلی و خارجی، پایبندی خود را به نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب اعلام کردند. این روز به‌یادماندنی در تقویم ملی ایران ثبت شد.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: