کد خبر: ۱۱۹۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
دومین جشنواره ملی جهادگران در مراسمی در حسینیه رجبعلی خیاط با حضور سردار غلامی معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین و زهرایی رئیس بسیج سازندگی کشور آغاز به کار کرد.
رئیس این جشنواره در حاشیه مراسم در مصاحبه با خبرنگار سازندگی با بیان اینکه این جشنواره در ۹ عرصه راهبردی، اقتصادی، عمرانی، فرهنگی، سلامت، اجتماعی، هنر و ادب، رسانه و بین الملل برگزار می شود، گفت: علاقمندان می توانند آثار خود را در این زمینه ها تا ۳۰ دی به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

محمد زهرایی، تجلیل از فعالان جهادی، هم افزایی و انتقال تجربیات و دانش میان گروه های جهادی، ترویج حل علمی مشکلات مناطق محروم بین گروه های جهادی را از اهداف این جشنواره بیان و اضافه کرد: ۲۲ قشر متخصص از جمله اقشار دانشجویی، دانش آموزی، طلاب و روحانیون، مهندسین کشاورزی، جامعه زنان و جامعه پزشکی و محلات در بدنه سازمان بسیج مستضعفین در گروه های جهادی در حال فعالیت هستند و کارهای گسترده ای را انجام داده اند.

وی با بیان اینکه علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار می توانند به نشانی JAHADGARAN-FESTIVAL.ORG مراجعه کنند، افزود: استادان برجسته و افراد پیشکسوت و متخصص گروه های جهادی به صورت کاملا علمی و تخصصی، این آثار را داوری خواهند کرد. 

رئیس بسیج سازندگی کشور اضافه کرد: مراسم پایانی این جشنواره در دهه مبارک فجر برگزار می شود و در آن برگزیدگان، معرفی و تجلیل می شوند.

سردار نعمان غلامی معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین هم با اشاره به اینکه گروه های جهادی و نهضت خدمت رسانی توسط جهادگران به شدت مورد توجه و اقبال جوانان قرار گرفته است، گفت: حدود ۱۱ هزار گروه جهادی در تخصص های مختلف داریم که آماده خدمتگذاری در مناطق محروم هستند.

وی افزود: سازمان بسیج مستضعفین مصمم است تا همه پایگاه های مقاومت به سمت برخورداری از گروه های جهادی خدمت رسان و محله پرور حرکت و از ظرفیت و علاقه مردم به گشودن گره ها استفاده کنند.

سردار غلامی با بیان اینکه جهت گیری امسال برای حضور یک میلیون نفر از جوانان در گروه های جهادی است، گفت: استقبال، خوب بوده و برنامه ریزی ما این است که بتوانیم امسال حداقل ۸ هزار طرح کوچک محرومیت زدایی را در کشور با حمایت و پشتیبانی گروه های جهادی اجرا کنیم که روند تحقق این کار، رضایت بخش بوده است.        
نام:
ایمیل:
* نظر: