پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۳۲:۳۳
کد خبر: ۱۱۹۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج) شیراز
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج) شیراز خبر داد: مسابقات کونگ فو قهرمانی استان فارس دی ماه در شیراز برگزار می شود.
سرهنگ دوم پاسدار محمد جعفر دوستدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه ا...(عج) شیراز در گفتگو با تنویر بیان داشت: مسابقات گونگ فو قهرمانی استان فارس انتخابی برای مسابقات کشور روز جمعه 14دی ماه در سالن ورزش شهدای شلمچه برگزار می شود.
وی افزود:مسابقات کونگ فو سبک آنزان رزم قهرمانی استان فارس به میزبانی سپاه بقیه ا...(عج) شیراز زیر نظر هیئت کونگ فو استان فارس و داوران این فدراسیون برگزار خواهد شد.
وی تصریح نمود:در این دوره از مسابقات با توجه به تبلیغات انجام شده جهت حضور ورزشکاران از سراسر استان پهناور فارس تا کنون بیش از 250 ورزشکار از سراسر استان فارس در هیئت های کونگ فو شهرستان های مربوط جهت حضور در مسابقات ثبت نام نموده اند.
  فرمانده سپاه بقیه ا...(عج) اشاره نمود:این دوره از مسابقات با همکاری هیئت کونگ فو استان فارس و زیر مجموعه های شهرستان استان فارس،تربیت بدنی سپاه ناحیه بقیه ا...(عج) و سپاه فجر برگزار خواهد شد.
وی خاطر نشان نمود: جوائز این دوره از مسابقات کمربند طلائی ،حکم و مدال قهرمانی و راه یابی به مسابقات کشوری که  اوائل بهمن ماه در شهر دزفول استان خوزستان برگزار خواهد شد برای نفرات برتر می باشد و نفرات برتر آن مسابقه به مسابقه جهانی که به میزبانی منطقه آزاد اروند کنار برگزار خواهد شد راه می یابند که در مسابقات جهانی 44کشور حضور خواهند داشت.
وی در پایان از همه دست اندرکاران برگزاری این دوره از مسابقات خصوصا پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزشکاران حوزه امام حسین(ع)سپاه بقیه ا...(ع) که با تلاش ها  و پیگیری های فراوان انجام این دوره از مسابقات به میزبانی سپاه بقیه ا...(عج)را هموار ساختند تقدیر و تشکر نمود.
دوستدار هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را اتحاد و همدلی بیشتر بین بسیجیان ورزشکار و جامعه ورزشی استان فارس یاد کرد.
ضمنا سبک رزمی آنزان رزم یکی از رشته های رزمی اصیل و بومی ایران می باشد که در آن علاوه بر مبارزه سلاح سرد،دفاع شخصی و اکروبات رزمی و بخش رزم سنتی وجود دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: