شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۲۶:۰۲
کد خبر: ۱۱۹۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه زرقان:
مردم شریف ایران با بهره گیری از کلام الهی و اعتقاد به ولایت فقیه و روحیه ی استکبار ستیزی، آنچنان سیلی محکمی در 9 دی 88 به دشمن زد که دشمن با صورت به زمین خورد و به آنان فهماندند که اینجا ایران است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه زرقان به مناسبت بزرگداشت حماسه 9 دی در جمع بسیجیان جامعه پزشکی گفت: از اول انقلاب اسلامی ایران تاکنون هرچه نقشه­ های دشمن را بررسی می کنیم متوجه می شویم که جنس آنها تقریبا یکی بوده اما ماهیت آنها متفاوت است. جنس دشمنی با ملت ایران از جنس دشمنی با امت پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) ایشان است. دشمن می خواهد مردم را از ولایت جدا کند.

ایشان افزود: در گذشته دشمن با نقشه­ های دیگر ولیکن امروز با حیله­ های اقتصادی این موضوع را پیگیری می­ کند. بعد از آن­که این حیله کارگر افتاد از طریق ابزارهای خود همچون شبکه­ های مجازی و ماهواره­ ای یک جنگ روانی ایجاد می کند تا به مردم القا کند که نظام شما کارایی ندارد و مردم را از نظام ناامید و آنها را از ولایت دور کند اما غافل از آن که نمی­ دانند خداوند در قرآن کریم به آنان می­ فرمایند: یریدون لیطفئوا نور الله بافواههم والله متم نوره ولو کره الکافرون

 این مقام مسئول گفت: ملت عزیز ایران از اول انقلاب اسلامی که این نظام مقدس مثل یک نوزاد تازه متولد شده بود با فتنه­ های دشمن قسم خورده­ اش روبرو گشت از جمله فتنه جدایی طلبان، هشت سال دفاع مقدس، غائله­ ی منافقین و ...، با وجود اینکه نظام اسلامی نوپا بود کاری از پیش نبرد و هیچ غلطی نتوانست بکند اما دشمن کارش دشمنی است، خویش درندگی است که این صفتش را درسال 88 به عرصه نمایش گذاشت.

حجت الاسلام هاشمی در پایان گفت: مردم شریف ایران با بهره­ گیری از کلام الهی و اعتقاد به ولایت فقیه و روحیه­ ی استکبار ستیزی، آنچنان سیلی محکمی در 9 دی 88 به دشمن زد که دشمن با صورت به زمین خورد و به آنان فهماند که اینجا ایران است، اینجا مردمی معتقد به ولایت و ارزش­های اسلامی دارد که در دفاع از ولایت و ارزش­ ها به خصوص در هتک حرمت به عاشورا و محرم با احدی شوخی ندارند.
نام:
ایمیل:
* نظر: