سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۵۰:۵۶
کد خبر: ۱۱۹۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج) شیراز
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج) شیراز گفت: امروز بیش از گذشته احتیاج به مفاهیم قرآن در جامعه داریم.
  بیست‌ وششمین دوره مسابقات قرآن کریم بسیج صبح امروز با حضور داوران و قاریان شیرازی در شیراز برگزار شد.
سرهنگ دوم پاسدار محمد جعفر دوستدار در 26دور مسابقات قؤآن کریم تعلیم وتربیت بسیجیان سپاه بقیه ا...(عج)که در هنرستان شهدا واقع درتل پروست شیراز برگزار شد بیان داشت: با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ و معارف قرآنی در بین جوانان و نوجوانان به  گفت: تعلیم وتربیت سپاه بقیه ا...(عج امسال 26 دوره مسابقات قرآن برای عموم وخصوصا بسیجیان پایگاههای ادارات و محلات خواهر و برادر در رشته های قرائت،تحقیق، ترتیل،صوت،حفظ،اذان برگزار شد.
وی تصریح نمود:این مسابقات  در سطح شهرستانی می باشد بخش شفاهی شامل قرائت تحقیق و حفظ یک جزء، 10 جزء و حفظ کل قرآن است که شرکت کنندگان در این دوره در دو گروه جداگانه برادران و خواهران با هم به رقابت می پردازند.
سرهنگ دوستداردر این مراسم با بیان اینکه دارالقرآن‌های بسیج سپاه بقیه ا...(عج)به همت تعلیم و تربیت ناحیه راه‌اندازی شده اظهار داشت: این دارالقران‌ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ قرآنی در بین نوجوانان و جوانان دارد و در این راستا توجه ویژه‌ای در مانوس شدن بسیجیان با قرآن کریم شده است.
وی با اشاره به اهداف برگزاری مسابقات قرآنی بسیج بیان داشت: اهداف برگزاری مسابقات قرآن گسترش فعالیت‌های فرهنگی قرآنی و به‌کارگیری آموزه‌ها و مفاهیم قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی است.
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج) شیراز به بیست‌ و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم بسیج در شهر شیراز پرداخت و با بیان اینکه این مسابقات در رشته‌های قرائت،تحقیق، ترتیل،صوت،حفظ،اذان برگزار شد خاطرنشان کرد: در مسابقات قرآن کریم بسیج بیش از300 قاری و حافظ قرآن کریم شرکت داشتند که نفرات برتر هر رشته جهت معرفی در مراحل بعدی که مسابقات استانی می باشد معرفی خواهند شد و از نفرات برتر هدایایی به رسم یادبود در دهه فجر امسال تقدیر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: