کد خبر: ۱۱۹۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵
یک منبع آگاه از توزیع کارت هدیه و حواله کت و شلوار در اداره‌کل منابع طبیعی فارس با اهدافی خاص خبر داد.
به گزاش خبرگزاری فارس از شیراز، یک منبع آگاه از توزیع کارت هدیه و حواله کت و شلوار در اداره‌کل منابع طبیعی فارس با اهدافی خاص خبر داد.

فرد مذکور که خود نیز در آئین اهدای حواله کت و شلوار و کارت هدیه به مدیران ستادی و روسای شهرستانی اداره‌کل منابع طبیعی استان فارس حضور داشته است، در این رابطه اظهار داشت: اواخر هفته گذشته در نشستی که ظاهراً به‌عنوان نشست شورای هماهنگی بود، به هر کدام از مدیران حاضر در جلسه که 29 نفر بودند، یک حواله کت و شلوار و کارت هدیه 500 هزار تومانی داده شد که در مجموع رقمی بالغ بر 100 میلیون تومان است.

 

وی که خود نیز یکی از دریافت‌کنندگان این هدایا بوده است، خاطرنشان کرد: توزیع حواله‌های کت و شلوار ذهنیت بهره‌برداری خاص از جلسه را ایجاد کرد و توزیع 500هزار تومان کارت هدیه پس از آن، این ذهنیت را قوت بخشید.

این منبع آگاه همچنین با نام بردن از فردی که توزیع‌کننده کارت هدیه و کت و شلوار بوده، گفت: پرسش اساسی این است که در شرایط فعلی که قرار است مدیرکل جدید منابع طبیعی فارس معرفی شود، چگونه این فرد به خود اجازه داده از سهم همکاران و بیت‌المال با هدف تطمیع برخی حاضران در جلسه و استفاده از ظرفیت لابی‌گری آنها، برای خود فرصت‌سازی کرده و بی‌پروا حدود 100 میلیون تومان به نفع خود هزینه کند تا شاید بر صندلی مدیرکل تکیه زند. پرسش دیگر اینکه چرا مدیرکل منابع طبیعی فارس از این اقدام حمایت کرده است؟ به راستی جایگاه فرد توزیع‌کننده هدایا در این جابه‌جایی که به‌زودی اتفاق خواهد افتاد کجاست؟ 

این مدیر منابع طبیعی تصریح کرد: سوال دیگر اینکه در شرایط مالی نامساعد فعلی این رقم حدود 100 میلیون تومان از کجا تأمین شده؟ و چرا سایر همکاران که 90 درصد از کل مجموعه هستند، نادیده گرفته شده‌اند؟ 

این منبع آگاه ادامه داد: سوال دیگر اینکه اگر این مبلغ از حساب اداره‌کل منابع طبیعی استان فارس هزینه شده، آن هم در شرایط فعلی که پایان دوران خدمت مدیرکل قطعی است، چرا حساب اداره باید خالی شده و برای مدیرکل جدید، چالش مدیریتی ایجاد شود؛ آیا این اقدام باعث نمی‌شود مدیرکل فعلی توانمند و مدیرکل جدید ضعیف جلوه داده شود؟

 

به گزارش فارس، دو هفته قبل قرار بود آئین تودیع و معارفه مدیرکل منابع طبیعی استان فارس برگزار شود که ناگهان یک روز قبل از مراسم بنا به دلایل نامعلومی این آئین به تعویق افتاد. این اتفاق درحالی رخ داد که حتی ساعت و مکان برگزاری آئین تکریم و معارفه مدیرکل منابع طبیعی فارس نیز اطلاع‌رسانی شده و از خبرنگاران جهت پوشش این مراسم دعوت شده بود. بعد از این اتفاق لابی افراد مختلف جهت تصدی عالی‌ترین صندلی اداره‌کل منابع طبیعی فارس بار دیگر قوت یافته است.
نام:
ایمیل:
* نظر: