آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۹۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس تاکنون ۱۳۱ شورای امر به معروف در مساجد شیراز راه‌اندازی شده است.
 سلیمان مهدوی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منكر فارس امروز، ۱۸ دی‌ماه در مراسم اهدای حكم امام جماعت مسجد حسن‌بن علی(ع) شیراز به‌عنوان رئیس شورای امر به معروف آن مسجد گفت: با راه‌اندازی شورای امر به معروف و نهی از منکر مسجد حسن‌بن علی(ع)، تعداد شوراهای امر به معروف و نهی از منکر راه اندازی شده در مساجد شیراز به ۱۳۱ شورا رسید.
وی در ادامه با اشاره به آیاتی از قرآن كریم گفت: شرط ایمان آوردن و قبولی عمل صالح، حق و صبر در راه خودسازی، دگرسازی و جامعه‌سازی است.
مهدوی افزود:‌ نماد دگرسازی و جامعه‌سازی نظارت مردم بر مردم به زبان روز، نظارت مردم بر دولت و حاکمیت و نظارت حاکمیت بر مردم برای اجرای حق است.
وی همچنین با بیان اینكه امر به معروف و نهی از منکر سه مرحله است، گفت: مرحله اول قلبی است که توسط همین کارهای فرهنگی که طولانی‌مدت نیز است، انجام می‌شود. مرحله دوم تذکر لسانی و کتبی است و این دو مرحله در ماموریت شورای امر به معروف و نهی از منکر است که باید انجام شود.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منكر فارس ادامه داد: مرحله سوم نیز یدی است که بر عهده حاکمیت است به‌طوری که در سازمان‌ها و ادارات می‌‌توان حراست‌ها و کمیته‌های انضباطی را متولی این مرحله دانست.
نام:
ایمیل:
* نظر: