شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۲۹:۵۴
کد خبر: ۱۱۹۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸
فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز
‍‍‍فرمانده سپاه بقیه الله شیرازدر شهرک بهار گفت: هرکس سهم خودش را در محل زندگی اش بداند.
سرهنگ دوم پاسدار محمد جعفر دوستدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه ا...(عج)در مراسم پیاده روی شهرک بهار بیان داشت: همگان در ارتقای محله های کم برخوردار در شهر شیراز سهیم هستیم و باید دست به دست هم دهیم برای حل مشکلات مردم در محلات کم برخوردار.
وی ادامه با بیان اینکه ورزش های صبح گاهی در محلات کم برخوردار شیراز اجرا می شود اشاره نمود: در آخرین هفته ی اولین ماه از فصل زمستان اجرای طرح برنامه های محله اسلامی پیاده فروی خانوادگی در محله های کم برخوردارشهرک بهار شیرازبا همکاری عزیزان در این محله برگزار شد
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج)افزود:هویت دهی به محلات اسلامی ،مشارکت درمسئولیت پذیری،مطالبه گری درست و به جا از مسولان،احیاءمساجد به عنوان مرکز فعالیت های فرهنگی اجتماعی محلات از جمله اهداف طرح محلات اسلامی است که توسط سپاه بقیه ا...(عج)انجام می شود.

سرهنگ دوم پاسدار محمد جعفر دوستدار اذعان نمود: ترویج فرهنگ های گروهی وخصوصا پیاده روی علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی در بین مردم باعث آشنائی بیشتر مردم و هم فکری برای برطرف نمودن  مشکلات در کارهای گروهی در محلات است.
در ادامه این مراسم رئیس ورزش همگانی استان فارس برادرسیروس پاک فطرت در سخنانی کوتاه در اهمیت ورزش وترویج آنان در بین جامعه خواستار مراقبت از خود و خانواده را برای حاضرین پیشنهاد نمود.
در ادامه حاضرین در پیاده روی با اجرای حرکات نمایشی گروه ورزشی مجتمع ایثارگران شهید سادات و گروه رزمی آنزان رزم همراه بودنند و در پایان به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان در مراسم  پیاده روی شهرک بهار با اهداء هدیه قدردانی شد.
ضمنا یاددآوری می شود مراسم پیاده روی از پارک شکوفه کنار بیمارستان زینبیه(س)تا کنار کلانتری 14مدرس با حضور گسترده مردم اهالی منطقه برگزار شد
نام:
ایمیل:
* نظر: