سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۳۷:۰۶
کد خبر: ۱۱۹۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲
فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز خبر داد:
فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) از افتتاح درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی سیار حضرت زینب(س) در شیراز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز، سرهنگ مرتضی خسروانی صبح امروز در نشست با اعضای قرارگاه محرومیت­زدایی سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز، اظهار داشت: خدمت رسانی بهداشتی درمانی به طبقات محروم و کم درآمد در مناطق محروم کشور از اهداف عالیه نظام است.

خسروانی با تاکید بر اینکه باید زیرساخت­های سلامت در مناطق مختلف کشور را ارتقاع داد، افزود: اعزام تیم­های تخصصی و فوق تخصصی به مناطق مختلف کشور به فرهنگ تبدیل شده و نسبت به انجام این مهم پزشکان زیادی استقبال می­کنند.

وی اضافه کرد: درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی حضرت زینب(س) توسط قرارگاه فرهنگی و محرومیت­زدایی شهید اسکندری در مدرسه گلستان واقع در محله گودگِل­کنان شهرک سعدی روز جمعه مورخ 21/10/97 از ساعت 7صبح تا 19 برپا خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز با اشاره به اینکه 15 پزشک متخصص و فوق تخصص در این درمانگاه وزیت رایگان ارائه خواهند کرد، گفت: پزشکان جراحی عمومی، گوش و حلق و بینی، چشم پزشکی، پوست،کلیه و غیره در درمانگاه تخصصی حضرت زینب(س) خدمت رسانی خواهد کرد.

خسروانی ضمن تقدیر و تشکر از کسانی که در خدمت رسانی به مردم در این محله حضور پیدا خواهند کرد، تصریح کرد: پیش­بینی می شود 600 نفر ویزیت رایگان شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر: