آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۹۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱
فرمانده ناحیه سپاه احمد بن موسی (ع):
فرمانده ناحیه سپاه احمد بن موسی (ع) گفت¬: به ۹۰۰ نفر از محرومین در شرق شیراز خدمات پزشکی رایگان اعم از ویزیت و دارو ارائه شد.
سرهنگ مرتضی خسروانی فرمانده ناحیه سپاه احمد بن موسی(ع) گفت: در درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی سیار حضرت زینب(س) به 900 نفر از محرومین در شرق شیراز خدمات پزشکی ارائه داده شد.

خسروانی معتقد است که یکی از راههای برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور و جلوگیری از بزهکاری جوانان، ایجاد شغل و درآمد سالم برای بیکاران جامعه به خصوص جوانان است.

وی با بیان اینکه بنا داریم از ظرفیت خیرین هم در جهت ایجاد اشتغال برای جوانان استفاه کنیم افزود: تا کنون چندین کارگاه تولیدی در بلوار اتحاد راه­اندازی کرده­ایم که عمده نیروهای این کارگاه­ها را خانواده­های نیازمند تشکیل ­داده­اند که در حال حاضر مشغول به کار می­باشند.

خسروانی در ادامه یادآور شد: در منطقه داریون کارگاه تولید پوشاک راه­اندازی شد که 80 نفر از خانم­های کم برخوردار از آن منطقه درحال خاضر مشغول به فعالیت می­باشند.

فرمانده سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز گفت: در راستای خدمات رسانی به مردم کم برخوردار در شرق شیراز اقدام به راه­اندازی درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی در محله گود­گل­کنان شهرک سعدی نموده­ایم که یک روز کامل با 15 پزشک متخصص و فوق تخصص به بیش از900 نفر از مردم خدمات پزشکی اعم از ویزیت و داروی رایگان داده شد.

خسروانی با تاکید بر اینکه در برنامه شهید رهنمود که از سوی سازمان بسیج پزشکی به ما ابلاغ شده همکاران جامعه پزشکی خدمات رسانی می­کنند، افزود: کار هماهنگی، شناسایی و معرفی محرومین به کلینیک­ محله­ها به با همکاری بهداری سپاه فجر و ناحیه مقاومت سپاه احمد بن موسی(ع) می­ باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: