آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۹۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز:
فرمانده سپاه بقیه الله شیراز گفت:درس شهدا درس توکل، توسل و تکیه به توان داخلی است.
به گزارش روابط عمومی تبلیغات سپاه بقیه الله شیراز، سرهنگ دوم پاسدار محمد جعفر دوستدار شامگاه پنج شنبه در یادواره دو شهید مفقود الاثر روستای کرونی بخش مرکزی شیراز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: یادواره شهدا جلسه ای یادآوری و تذکر است که یادمان نرود دوران دفاع مقدس با دست خالی چگونه در مقابل دشمنان ایستادگی کردیم.
وی افزود: اگر امروز در جنگ فرهنگی و اقتصادی تمام عیار دشمنان قرار گرفته ایم راه موفقیت راه بازگشت به تفکرات دوران دفاع مقدس است.
 فرمانده سپاه بقیه الله(عج)شیراز با بیان اینکه دوران دقاع مقدس دوران طلایی است، تصریح کرد: باید از این دوران مانند گنج مواظبت کرد چراکه از اهمیت بالایی برخوردار است و دشمنان نیز می در صدد از بین بردن این فرهنگ از میان جوانان هستند.
وی مهمترین دستاورد یادواره های شهدا را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و عنوان کرد: یادآوری مجدد دوران دفاع مقدس صفا و صمیمیت را در میان اقشار محتلف جامه به ویژه جوانان تبیین می کند.
سرهنگ دوم پاسدار محمد جعفردوستدار به موارد ترویج فرهنگ شهدا اشاره و خاطرنشان کرد: یادواره های شهدا، آبروی محله و اردوهای راهیان نور از جمله سه مورد فرهنگ ترویج شهدا به شمار می رود.
وی بیان کرد: روزی که امام خمینی(ره) پرچم هیهات من الذله را به دست گرفتند و فرمودند نه ظلم می کنیم و نه زیر بار ظلم می رویم مردم نیز زیر این پرچم جمع شده و به پیروزی رسیده اند.
فرمانده سپاه بقیته الله شیراز عنوان کرد: در کشور ما 40 هزار مستشار آمریکایی وجود داشت که حقوق آنان بیشتر از همه کشور بود، دشمنان به این دلیل که اگر کشور ایران به تنهایی برخیزد قطعا نخواهد گذاشت که دیگر آنان در این کشور فعالیت های خود را انجام دهند بنابراین در صدد از بین بردن این نظام مقدس اسلامی برخواستند.
وی با بیان اینه 17 هزار شهید ترور داریم، تصریح کرد: انقلاب اسلامی شیعیان بسیاری را در جای جای جهان تربیت کرده است که این در جای خود دستاوردی مهم از انقلاب اسلامی است.
سرهنگ دوم پاسدار دوستدار تاکید کرد: دشمنان توطئه های بسیاری از جمله جنگ تحمیلی را برای از بین بردن نظام انجام داده اند که بحمد الله هیچ کدام از آنان به ثمر ننشته است بعد از این نیز به ثمر نخواهد نشست.
 وی تکیه به توان داخلی را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: باید سهم خود را از خمایت تولیدات داخلی با خرید آن انجام دهیم چراکه ادای دینی به شهدا است، این امر همان جنگ اقتصادی است که مقام  معظم رهبری نیز به آن اشاره کرده اند.
فرمانده سپاه بقیته الله شیراز تاکید کرد: ما می توانیم تک تک مشکلات داخلی را با رهنمون های مقام معظم رهبری برطرف کنیم، انشالله راه شهدا را ادامه خواهیم داد و پرچم را به دست صاحب اصلی خود خواهیم رساند.
خاطرنشان می شود در ادامه حاضرین با روایتگیری برادر جعفر زاده ومداحی برادر موسوی  به فیض رسیدند و در انتها با اهداء هدیه از خانواده شهدا تجلیل شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: