جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۰۹:۲۷
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۹۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه جهرم برگزار شد:
دومین نشست مشترک رابطین و فرماندهان حوزه های محلات سپاه جهرم با اعضای شورای دفتر نمایندگی ولی فقیه در آن ناحیه برگزار و از مدیران روابط عمومی هفت حوزه مقاومت تقدیر شد.
به گزارش تنویر جهرم، دومین نشست مشترک رابطین نمایندگی ولی فقیه ، فرماندهان حوزه های مقاومت محلات و اعضای شورای دفتر نمایندگی ولی فقیه در آن ناحیه، با حضور سرهنگ توکل فرمانده سپاه جهرم، برگزار شد.

حجه الاسلام احمد گشتاسبی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه جهرم در این برنامه، ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری رابطین بسیجی و فرماندهان حوزه های محلات در راستای اجرای برنامه های اعتقادی، سیاسی، اخلاقی و فرهنگی در سطح بسیج، تلاش بیشتر و تأثیرگذار در فضای مجازی را از عموم بسیجیان خواستار شد.

وی با یادآوری برنامه های مختلف قسمتهای نمایندگی در سطح بسیج، از فرماندهان حوزه های مقاومت خواست در اجرای هرچه بهتر برنامه های قسمتهای عقیدتی، سیاسی، نظارت و تأیید صلاحیت و تأیید محتوا مشارکت بیشتری داشته باشند.

حجه الاسلام گشتاسبی با تأکید بر اهمیت فضای مجازی و انتشار اخبار و رویدادهای فرهنگی بسیج، از مسئولین روابط عمومی در حوزه های مقاومت خواست که در انتشار اخبار فعالیتهای مختلف بسیج از طریق پایگاه اطلاع رسانی تنویر و همچنین کانال خبری تحلیلی بسیج جهرم در پیام رسان سروش، کوشا باشند.

سرهنگ غلامرضا توکل فرمانده سپاه جهرم نیز در این برنامه ضمن تأکید بر همکاری هر چه بیشتر با دفتر نمایندگی ولی فقیه، تقویت بنیه اعتقادی و بینش سیاسی بسیجیان را از وظایف آن مجموعه دانست.

وی با اشاره به فتنه های پیش رو، یکی از مهمترین فعالیتهای بسیج را آگاهی بخشی به عموم جامعه بیان داشت و افزود: این امر محقق نمی شود مگر در سایه همکاری هر چه بیشتر قسمتهای مختلف سپاه، حوزه ها و پایگاههای بسیج با یکدیگر.

در پایان این برنامه از رابطین منتخب جشنواره مالک اشتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج و هفت نفر از رابطین روابط عمومی حوزه های مقاومت به پاس خدمات ارزنده و انعکاس خوب اخبار و فعالیتهای بسیج، تجلیل به عمل آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: