شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۱۸:۰۱
کد خبر: ۱۱۹۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
فرمانده سپاه بقیه الله (عج)شیراز:
فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز در یادواره شهدای شاپورجان منطقه قره باغ گفت: امنیت و آرامش جامعه مرهون مجاهدت های شهیدان است.
وی در این مراسم ضمن گرامیداشت ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدای انقلاب اسلامی خصوصا شهدای منطقه قره باغ و 5شهید روستای شاپورجان بیان داشت:امنیت و آرامش امروز مرهون مجاهدت های مردانی است که در روز حادثه بهترین هدیه خداوند که جانشان می باشد را در دست گذاشته و تقدیم به نظام وانقلاب نمودند.
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج)شیراز با اشاره به تقارن برگزاری یادواره با ایام فاطمیه و وجه مشترک این تقارن را در ولایت مداری و حمایت از امام جمامعه دانست.
وی افزود:رمز موفقیت امروز جامعه در مواجعه با فتنه ها و جنگ فرهنگی و جنگ اقتصادی همان رمز موفقیت های گذشته یعنی تبعیت از ولایت فقیه می باشد.
سرهنگ دوستدار به ایده اقتصاد مقاومتی مطرح شده از طرف امام مسلمین پرداخت و ادامه  داد:اقتصاد مقاومتی رمز موفقیت در جنگ اقتصادی می باشد و همه باید همانند زمان جنگ  سهم خود را در  به اجرایی شدن این ایده اداء نمائیم.
وی خاطره نشان نمود:حمایت از تولید داخلی با تعصب بر خرید جنس ایرانی صاده ترین کاری است که هر ایرانی می تواند در کمک به این عرصه نقش ایفاء نماید.
در ادامه این مراسم علاوه بر مراسم روضه خوانی و سینه زنی با حضور مسئولین محلی و فرمانده سپاه بقیه ا...(عج)از 5خانواده شهید روستای شاپورجان با اهداء لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.
 روستای  شاپورجان از دهستان قره باغ شیراز در فصله 5کیلومتری شهر شیراز با جمعیت 10000نفر در زمان جنگ تحمیلی 5شهید و175ایثارگر تقدیم به نظام جمهوری اسلامی ایران نموده است
 
نام:
ایمیل:
* نظر: