شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۱۹:۴۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۱۹۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
فرمانده سپاه ارسنجان:
انقلاب اسلامی ایران ثمره خون هزاران شهید لاله گون در راه اسلام و آرمان‏های امام امت است و این خون‏هاست که به ما هویت ایرانی اسلامی داد.

به گزارش تنویر ارسنجان،فرمانده سپاه ارسنجان با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) مبنی براینکه که دهه فجر مظهر شکوه، عظمت و فداکاری ملت ایران است گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی، یادآور حماسه‌ها و رشادت‌های جوانان در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که برای بدست آوردن استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی جان خود را فدا کردند و باید یاد و خاطره حماسه‌های دوران انقلاب و حماسه‌سازی‌های مردم انقلابی ایران را در اذهان زنده نگه داشت.

سرهنگ دوم پاسدار مهدی قادری گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف از طریق برگزاری نمایشگاه و انتشار کارنامه عملکرد، افزایش آگاهی عمومی، ایجاد امید نسبت به آینده، فراهم سازی زمینه بهره‌گیری هرچه بیشتر اقشار مختلف از خدمات دستگاه‌ها به منظور افزایش حلاوت و شیرینی این ایام، هماهنگی و مشارکت توانمندی اقشار مختلف از طریق برنامه‌های مختلف فرهنگی، علمی، هنری، ورزش و... از جمله وظایف سازمان‌های اقشاری بسیج به شمار می‌رود.

وی همچنین تصریح کرد:چهلمین سال انقلاب اسلامی ایران که ثمره خون هزاران شهید لاله گون در راه اسلام و آرمان‏های امام امت است و این خون‏هاست که به ما هویت ایرانی اسلامی می دهد.

وی در پایان در خصوص اهم برنامه‌های سپاه ارسنجان در ایام‌الله دهه فجر، از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی، عقیدتی، سیاسی و ورزشی از جمله فضاسازی اماکن سپاه و بسیج، برگزاری ایستگاه صلواتی و پخش شیرینی، ادای احترام به شهدای انقلاب، جشن بسیج جوانان، تقدیر از حافظان قرآن، مسابقه قرآن و عترت، برگزاری مسابقه امیدان انقلاب، پخش سرودهای انقلابی، مسابقات ورزشی، گردهمایی سیاسی و نشست سیاسی،جشنواره سرود، عطر افشانی گلزار شهدا، خاطره گویی، برگزاری جشن انقلاب، سرکشی از خانواده شهدا، دیدار با ائمه جمعه و نواختن زنگ انقلاب در مدارس خبر داد.

نام:
ایمیل:
* نظر: