آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۹۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
بسیج یکی از بزرگترین دستاورد های انقلاب اسلامی است
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان فیروزآباد گفت: یکی از مهمترین و بزرگترین دستاورد های انقلاب اسلامی بسیج است.
سرهنگ محمد رسول رضایی فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد صبح امروز در دیدار با اصحاب رسانه با اشاره به درپیش بودن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به محورهای پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: امامت و ولایت، اعتقادات و حضور مردمی عامل پیروزی انقلاب اسلامی بود و تا مادامی که کارگزاران نظام به این محور ها در فضای مجازی و حقیقی پایبند باشند پیروزی از آن انقلاب اسلامی خواهد بود.
وی در ادامه افزود: در سالهای اخیر اگر خرمشهرهای زمان در کشور های همچون عراق، سوریه و یمن با فعالیتهای اعتقادی سربازان حقیقی ولایت همچون سردار سلیمانی ها آزاد شدند همگی براساس توجه و تبعیت از ولی زمان و اعتقادات دینی صورت گرفته است.
فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد در تشریح دستاورد های انقلاب اسلامی گفت: یکی از مهمترین دستاورد های انقلاب اسلامی، بسیج است که با تدبیر داهیانه مقام عظمای ولایت شاخه و برگ آن به دیگر نقاط دنیا قد کشیده است.
سرهنگ محمد رسول رضایی برنامه های بسیج در ایام الله دهه فجر را بر محوریت تبیین گفتمان انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برنامه های مختلف توسط سپاه ناحیه فیروزآباد در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدای آبروی محله و عطر افشانی و گلباران مزار شهدا و مراسم روز شهرستان از مهم ترین برنامه های این دهه در شهرستان فیروزآباد است.
وی از دیگر برنامه های این دهه مبارک را به صدا در آوردن زنگ انقلاب در مدارس، رژه موتور سواران، مسابقات ورزشی، مسابقات فرهنگی و قرآنی، جلسات ویژه حلقه های صالحین، ویزیت رایگان بیماران، برگزاری ایستگاه های صلواتی، شرکت بسیجیان با بصیرت شهرستان فیروزآباد در نماز جمعه و راهپیمایی ۲۲ بهمن خواند.
سرهنگ رضایی در پایان از اصحاب رسانه درخواست کرد که با تمام توان فعالیتهای خود را در این ایام برمحور تبلور عملکردها و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای امید بخشی به جامعه به کار ببندند و از عموم مردم جهت حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن و به ندای این عمار رهبر، لبیک گفته و نقش آفرینی موثری ایفا نمایند.




نام:
ایمیل:
* نظر: