کد خبر: ۱۱۹۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
شریعمتداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه شورای اداری
در سفر وزیر به شهرستان شیراز دستور سرمایه گذاری شرکت تامین اجتماعی (شستا) در منطقه ویژه گردشگری استان فارس صادر و در دستور کار قرار گرفت.
شریعمتداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه شورای اداری/ اگر تفویض اختیار به استان فارس در حوزه کار و تسهیلات اشتغال راهگشا باشد مانعی برای آن وجود ندارد

شریعتمداری در جلسه شورای اداری شهرستان داراب با تاکید بر کاهش  نرخ بیکاری در شهرستان داراب بیان داشت: با توجه به افزایش نرخ مشارکت اقتصادی، رتبه نرخ بیکاری در این شهرستان از 16 به 7 کاهش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: این شهرستان رتبه دوم استان در جذب منابع مربوط به اشتغال و کارورزی را داراست.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در بحث وام اشتغال روستایی سهم شهرستان داراب 30 میلیارد تومان بوده است که مجوز پرداخت وام تا سقف 53 میلیارد تومان را صادر کرده ایم.

شریعتمداری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه نبایستی با لکنت زبان از دستاوردهای انقلاب اسلامی حرف زد، خاطر نشان کرد: باید نظام خود را با نظامی که نگاه تحقیر آمیز به مردم داشته است مقایسه کنیم و ببینیم که دستاوردهای انقلاب ما کم نبوده است.

وی تصریح کرد: دولت بایستی در جایگاه تسهیل گر و مشوق در کار خود شفافیت ایجاد کند.

وزیر تعاون. کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: بایستی به مردم اعتماد کنیم و به راه امام راحل باز گردیم تا بتوانیم مشکلات را از پیش روی ملت برداریم؛ نبایستی مدیر ناامید و نابلد را پشت میزها بنشانیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس نیز در این جلسه گفت: مجموعا 1070 پروزه با اعتبار 3 هزار و 40 میلیارد تومان در ایام مبارک دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

یداله رحمانی افزود: در سفر وزیر به شهرستان شیراز دستور سرمایه گذاری شرکت تامین اجتماعی (شستا) در منطقه ویژه گردشگری استان فارس صادر و در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان داشت: برنامه ریزی احداث هتل همای 2 در مجموعه فرهنگی تفریحی تامین اجتماعی، دستور تسریع روند عملیات اجرایی بیمارستان 320 تختخوابی تامین اجتماعی،

دستور ویژه تسریع در عملیات اجرایی انتقال کارخانه سیمان خرامه و تامین ریالی این پروژه و بررسی و اجرایی کردن تفاهم نامه فی مابین اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی با کشور قطر در خصوص اعزام نیروی انسانی به این کشور از جمله دستاوردهای سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان فارس است.
نام:
ایمیل:
* نظر: