شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۳۹:۳۱
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۹۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۹
مسئول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان
مسئول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان از برگزاری جشنواره «هر خانه، یک پرچم» در سطح شهر لار خبر داد.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان از برگزاری جشنواره «هر خانه، یک پرچم» در سطح شهر لار خبر داد.

امین دلخسته در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با گرامیداشت دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه کشورمان طی ۴۰ سال گذشته راه تکامل را پیموده است، اظهار داشت: برخلاف خوش بینی های دشمنان برای تضعیف ایران اسلامی، خوشبختانه با بصیرت و ایستادگی مردم تمام دسیسه ها برملاشده و دشمنان را ناکام گذاشته است.

وی با تأکید بر برگزاری هرچه باشکوه تر جشن های پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: باید با بیان دستاوردها برای جوانان و نوجوانان، آنان را نسبت به داشته های خود آگاه ساخت.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان از با اشاره به اجرای جشنواره «هر خانه، یک پرچم»، تصریح کرد: این طرح به منظور جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر آذین بندی و نصب پرچم در ایام دهه مبارک فجر از طرف فرهنگی سپاه ناحیه لارستان با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر لار در حال برگزاری است.

این مسئول بیان کرد: از ابتدای دهه مبارک فجر  بیش از ۳۰۰ خانه در شهر لار مزین به پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران شده است.

دلخسته با بیان اینکه علاقمندان می توانند با نصب پرچم در جلوی منازل یا محل کسب خود و تهیه عکس و فیلم و ارسال آن به شماره ۰۹۱۷۲۴۴۲۹۰۸ از طریق فضای مجازی به قید قرعه یک میلیون ریال جایزه دریافت کنند، ادامه داد: خانواده ها می توانند جهت دریافت پرچم عدد یک را به همراه آدرس منزل به شماره ۰۹۱۷۲۴۴۲۹۰۸ ارسال کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: