کد خبر: ۱۱۹۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴
فرمانده سپاه فجر فارس:
در خصوص پیشرفت‌های انقلاب اسلامی باید حقایق 40 ساله انقلاب نیز بدون تحریف و آن‌گونه که بوده است به جوانان گفته شود.

به گزارش تنویرلامرد، سردار سیدهاشم غیاثی شامگاه دوشنبه در مراسم شبی با شهدا که در لامرد برگزار شد، اظهار داشت: تقارن دهه فجر انقلاب اسلامی و شهادت حضرت زهرا(س) قطعاً بی‌حکمت نبوده و این مناسبت‌ها می‌تواند درس‌آموز باشد.

وی افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) اسوه ساده زیستی، تقوا، بصیرت و فدایی ولایت بود که امیدواریم همه ما نیز با تأسی از ائمه اطهار در کنار ولایت و در مسیر ولایت و انقلاب باشیم.

پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را مدیون تفکر جوانان مؤمن انقلابی هستیم

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: در 12 بهمن سال 1357 امام خمینی(ره) اراده کردند که به ایران بیایند، که آن موقع حساس‌ترین مقطع زمانی برای ورود امام بود. این امام اصرار برای بازگشت به میهن به خاطر جلوگیری از کشتار دسته‌جمعی مردم به سرپرستی لیدرهای آمریکایی بود.

غیاثی خاطرنشان کرد: امروز هیچ بن‌بستی در انقلاب اسلامی وجود ندارد چراکه رویش‌های زیادی داشته‌ و فراز و نشیب‌ها در آن خالی از حکمت نبوده است.

یادگار هشت سال دفاع مقدس با تأکید بااینکه راه امام خمینی(ره) باید با بصیرت همراه باشد گفت: بصیرت یعنی خوب دیدن و خوب تشخیص دادن و با بصیرت می‌شود حقایق انقلاب را منتشر کرد.

وی ابراز داشت: باوجود تمام توطئه‌های شوم دشمنان، امروز انقلاب اسلامی به 40 سالگی خودش رسید و رویش‌های انقلاب اسلامی جوانان ما هستند.

پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را مدیون تفکر جوانان مؤمن انقلابی هستیم

فرمانده سپاه فجر استان فارس بیان داشت: امروز همچنان دشمن درصدد بی‌ثباتی و ایجاد فضای روانی در جامعه است که باید روشنگری و بصیرت افزاییکنیم.

فرمانده سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را مدیون تفکر جوانان مؤمن انقلابی هستیم و باید حقایق 40 ساله انقلاب نیز بدون تحریف و آن‌گونه که بوده است به جوانان گفته شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: