پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۱۳:۵۷
کد خبر: ۱۱۹۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس بیان داشت: یکی از عوامل ماندگاری انقلاب توجه به مردم است و جدایی از مردم به معنی جدا شدن از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش تنویر حجت الاسلام محمد حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس در مراسم افتتاح ساختمان حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) وراوی که روزگذشته برگزار شده بود، اظهار داشت: فرماندهی و ریاست زمانی کارایی دارد که در راستای تحقق آرمان های مقدس انقلاب اسلامی باشد و زمانی کار ما اجر و ثواب خواهد داشت که با روحیه ی جهادی و خالصانه انجام شود.

وی با بیان اینکه همه ما باید در برابر انقلاب احساس تکلیف کینم بیان داشت: اگر ما به تکلیف شناسی برسیم امورات را به خوبی پیش خواهیم برد در غیر این صورت عقب ‌نشینی خواهیم کرد.

حجت الاسلام حاجی زاده تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا امام و رهبری را از اهداف یوم الله دهه فجر برشمرد و تصریح کرد: اگر بناست انقلاب ماندگار باشد باید به اهداف متعالی انقلاب نگاه کنیم وهیچ وقت آرمان های انقلاب را از یاد نبریم.

وی اسلام، رهبری آگاه و مردم را از علت های به وجود آمدن انقلاب برشمرد و بیان داشت: علت بقای جمهوری اسلامی همان علتی است که سبب به وجود آمدن این انقلاب شد و اگر این سه رکن اساسی باقی بماند علت ماندگاری انقلاب نیز محقق شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس اظهار داشت: ما باید نگاهمان به دین خدا و آموزه های اخلاقی، معنوی و فرهنگی باشد و از این مبانی و آموزه‌ها فاصله نگیریم و تبلیغات دشمن و شبهه هایی که برای نسل جوان طراحی می شود باعث نشود که ما از اسلام فاصله بگیریم، اسلامی که برای آن هزاران شهید داده ایم.

وی با بیان اینکه توجه به آموزه‌های دینی، اخلاقی، تربیتی و معرفتی ماندگاری انقلاب ما را تضمین می کند گفت: ما در بخش وراوی۶۳ شهید تقدیم انقلاب کردیم، آیا سزاوار است که دست از آرمان های آنها برداریم؟ شهدا، اسلام و حاکمیت دین می خواستند و صادقانه هرچه داشتند در این مسیر تقدیم کردند تا دین خدا باقی بماند و این رمز و راز ماندگاری نظام ماست.

حجت الاسلام حاجی زاده تاکید کرد: یکی دیگر از عوامل ماندگاری انقلاب توجه به مردم است علی الخصوص کسانی که در این مقطع حساس کنونی مسئولیت دارند باید نگاهشان به مردم باشد و آنها را تکریم کنند، درست نیست که مردم رها شوند و مشکلات آنها دیده نشود مردمی که بسیاری از آنها با تفکر بسیجی همواره، همراه و همگام با ولایت بوده اند و این وظیفه مسئولین است که به مشکلات مردم رسیدگی کنند و جدایی از مردم به معنی جدا شدن از آرمان‌های انقلاب اسلامی است، مردم ولی نعمت این انقلاب هستند، مردمی که از بدو پیروزی انقلاب و در طی این ۴۰ سال در تمامی صحنه ها حضور مقتدرانه داشته اند.

وی با تاکید بر ضرورت مقابله با استکبار جهانی و کسانی که با هویت دینی ما مقابله می‌کنند و برای خود از طرق مختلف اهدافی را دنبال می کنند بیان داشت: وظیفه ماست که از اصول انقلاب برگشتی نداشته باشیم و واقعیتهای انقلاب را روزبه‌روز تحکیم بخشیم تا به اهداف آرمانی انقلاب اسلامی برسیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه مردم همچون هشت سال دفاع مقدس پای آرمان‌های خود ایستاده اند و همواره در مقابل استکبار جهانی با تمام وجود عرض اندام خواهند کرد، اظهار داشت: به برکت خون شهدا و این انقلاب مقدس توفیقات زیادی داشته ایم و اگر مردم از این توفیقات اطلاع پیدا کنند گرفتاری‌ها جلوه‌ای نخواهد داشت و قطعاً مردمی که آرمانی فکر می کنند مشکلات اقتصادی، آنها را زمینگیر نخواهد کرد.

وی ادامه داد: اگر ما دست از هویت دینی خود برداریم دشمن همه امکانات را در اختیار ما قرار می دهد اما با ایستادگی شما مردم غیور و متعهد و ولایتمدار قطعاً همه این مسائل را پشت سر خواهیم گذاشت و به اهداف بلند و آرمانی خود خواهیم رسید.

حجت الاسلام محمد حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس در پایان صحبت های خود بار دیگر بر عوامل پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و بیان داشت: ما با اسلام، توجه به مردم، همراه بودن با رهبری آگاه و شجاع و هوشیارانه و با بصیرت عمل کردن موفق و پیروز خواهیم بود.


نام:
ایمیل:
* نظر: