پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۱۹:۵۱
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۱۹۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸
حجت الاسلام فاطمی پویا:
انقلاب اسلامی قبل از آن که یک تغییر و تحول سیاسی در عرصه نظامات حکومتی برای جابجائی قدرت باشد یک جریان فکری مبتنی بر مبانی اسلامی و برخوردار از سیستم رهبری الهی و معنوی به پشتوانه مردمی است.
به گزارش تنویرارسنجان حجت الاسلام فاطمی پویا در شب سوم از ایام پر فروغ دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی گفت:انقلاب اسلامی قبل از آن که یک تغییر و تحول سیاسی در عرصه نظامات حکومتی برای جابجائی قدرت باشد یک جریان فکری مبتنی بر مبانی اسلامی و برخوردار از سیستم رهبری الهی و معنوی به پشتوانه مردمی است.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران الگوئی است برای همه آزادی خواهان و ملت های ستم دیده که به دنبال خروج از ظلم حاکمان و دخالت بیگانگان و مستکبران هستند. ایشان با تشریح وابستگی نظام پهلوی به قدرت های خارجی از جمله آمریکا،استقلال ، فرهنگی و نظامی مقدس جمهوری اسلامی را در دنیا بی دلیل دانست.

ایشان خاطر نشان کرد اگر در حاکمیت گذشته قدرت نظامی وابسته به قدرت های خارجی بود به برکت انقلاب اسلامی در حال حاضر قدرت نظامی ما در مرحله خود اتکائی رسیده است به طوری که قدرت برتر نظامی منطقه خاورمیانه است

حجت الاسلام فاطمی پویا تصریح کرد : در شرایط کنونی می طلبد که مراقب توطئه های دشمنان باشیم و هیچ ضرورتی نیست که یک مسوول خارجی بیایید در ایران و هر جا که می خواهد برود و با هر کس که می خواهد دیدار کند و هر چه هم می خواهد بگوید و وقتی رفت تازه به دنبال توجیه باشیم . 

فاطمی پویا در ادامه گفت : مقاومت در نقطه قدرت است و آنچه امروز در عراق و سوریه و لبنان و یمن و فلسطین صورت می گیرد با توجه به اصل آرمانهای انقلابی در ایران است و الگوی جوانان مسلمان و آزادی خواه انقلاب اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: مسوولین با توجه به اینکه چشم همگان از دوست و دشمن امروز به این نظام است ،می طلبد که با توجه به آرمانهای اصلی انقلاب و جدای از انحراف و با پیروی از ولایت فقیه الگوئی خوب برای همگان باشند.

در ادامه فرماندار شهرستان ارسنجان به  سوال های و مشکلات مردم پاسخ داد.

استقلال و قدرت نظامی برتر منطقه خاورمیانه از دستاورد های مهم انقلاب اسلامی است

استقلال و قدرت نظامی برتر منطقه خاورمیانه از دستاورد های مهم انقلاب اسلامی است

استقلال و قدرت نظامی برتر منطقه خاورمیانه از دستاورد های مهم انقلاب اسلامی است

استقلال و قدرت نظامی برتر منطقه خاورمیانه از دستاورد های مهم انقلاب اسلامی است
نام:
ایمیل:
* نظر: