کد خبر: ۱۱۹۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس
چهل سال از انقلاب باشکوه اسلامی ایران گذشت و آنچه باعث رمز و راز و به حرکت درآوردن مردم شد عشق مردم به دین و آموزه های دینی و معرفتی و اخلاقی بود و اساسأ انقلاب اسلامی ما انقلابی سیاسی، عبادی ، اقتصادی و عقیدتی بود، و ما باید این انقلاب اسلامی را بخوبی حفظ کنیم و آن را بدست صاحب اصلی آن بدهیم.

به گزارش روابط عمومی سپاه لامرد، حجت الاسلام محمد حاجی زاده در دیداری که پیش از ظهر امروز با طلاب حوزه علمیه رضویه لامرد داشت ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد:ما سربازان این خاندان عصمت و طهارت هستیم و آمده ایم عهد و پیمان بسته ایم که مبلغ و مروج این خاندان باشیم و بر این عهد و پیمان بمانیم، اگر در زندگی ما معجون و ترکیبی از زیبایی های حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) باشد قطعأ با مشکلی مواجهه نخواهیم شدو بیاییم از زندگی علی و فاطمه در جهات مختلف سیاسی، عبادی، تربیت فرزند و همسرداری الگو بگیریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس بیان داشت: ما باید یک طلبه واقعی باشیم رفتار و عملکرد گویای همه چیز می باشد و در این مسیر احسن تقویم که داریم درس می خوانیم در مسیر انبیاء عظام قرار داریم و هدف بعثت انبیاء تربیت بشریت بود و ما در ادامه راه ائمه معصومین و مراجع و کسانی که برای تحقق اسلام ناب و حاکمیت تفکر دینی شکنجه ها دیدند قرار داریم.

وی در ادامه افزودند: امروز ما برای تربیت کردن متولی هستیم و در ادامه راه انبیاء کار خود را انجام می دهیم، ما مسئولیت داریم که خوب تربیت بشویم به معنای واقعی کلمه، به تزکیه و تهذیب نفس برسیم به کمال معرفت و هدایت و آمادگی  داشتن برای ربوبی ساختن و تربیت مردم و هدایت مردم برای ارتقاء ابعاد وجودی انسانها، نسل جوانی که امروز تشنه فراگیری معارف دین واهل بیت هستند.

ارشد نمایندگی ولی فیه در سپاه استان فارس بیان داشت: الان فضاهای مختلف و زهرآگین فکر و اندیشه نسل جوان را نشانه گرفته و اسیب زده و باید آمادگی دفاع برای هجمه های دشمن در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را داشته باشیم، ما باید شناسایی کنیم نیازهای جامعه امروزمان چیست؟ و محتواهای جامعه امروز راتوذیع کنیم.

حاجی زاده با توجه به ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی افزود: چهل سال از انقلاب باشکوه اسلامی ایران گذشت و آنچه باعث رمز و راز و به حرکت درآوردن مردم شد عشق مردم به دین و آموزه های دینی و معرفتی و اخلاقی بود و اساسأ انقلاب اسلامی ما انقلابی سیاسی، عبادی ، اقتصادی و عقیدتی بود و انقلابی جامع و در جهات مختلف معرفی می گردد چون انقلاب اسلامی است و اسلام همه شعونات زندگی انسان را در بر می گیرد و ما باید این انقلاب اسلامی را بخوبی حفظ کنیم و آن را بدست صاحب اصلی آن بدهیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: