جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۵۵:۳۲
کد خبر: ۱۱۹۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
صبح امروز و همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مردم بصیر، ولایتمدار، انقلابی و شهید پرور سروستان همگام با مردم سراسر کشور با حضور باشکوه خویش در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.
به گزارش روابط عمومی ناحیه سروستان، صبح امروز و همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مردم بصیر، ولایتمدار، انقلابی و شهید پرور سروستان همگام با مردم سراسر کشور با حضور باشکوه خویش در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

در این مراسم که زیر بارش رحمت الهی صورت گرفت، زن و مرد، پیر و جوان و همه همه آمده بودند و با فریاد های استکبار ستیزی مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل بار دیگر با آرمان های امام خمینی(ره)، انقلاب، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

مردم سروستان پس از پیمودن مسیر ۱ کیلومتری(جلوی ناحیه مقاومت بسیج تا میدان صاحب الزمان(عج)) با تجمع در میدان صاحب الزمان(عج) با تکبیرهای بلند مفاد قطعنامه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی مبنی بر ادامه حرکت در مسیر آرمان های امام(ره)، انقلاب، شهدا تحت زعامت مقام معظم رهبری  تایید کردند.

حجت الاسلام حسینی مسئول عقیدتی فرماندهی انتظامی سروستان در سخنانی ضمن تبریک یوم الله ۲۲ بهمن گفت: حضور پر شور، گسترده و بانشاط مردم در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نشان از عزم راسخ مردم بر ادامه راه در مسیر انقلاب اسلامی تحت زعامت ولایت مطلقه فقیه و مشت محکمی بر دهان آمریکا، اسرائیل و ایادی آنها در منطقه و سراسر جهان می باشد.

وقتی عشق را زیر باران باید دید. سروستانی ها جشن تولد چهل الگی انقلاب را زیر باران گرفتند

نام:
ایمیل:
* نظر: