پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۵۶:۵۵
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۹۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
فرمانده سپاه ناحیه لارستان
فرمانده سپاه ناحيه لارستان از برگزارى جشنواره هنرهاى آوايى ويژه گروه‌هاى سرود منتخب بسيج استان فارس در لارستان خبر داد.

فرمانده سپاه ناحيه لارستان از برگزارى جشنواره هنرهاى آوايى ويژه گروه‌هاى سرود منتخب بسيج استان فارس در لارستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سپاه لارسان امیر جاهدی  اظهار داشت: در جشن چهل سالگی انقلاب جشنواره ی سرود هنرهاى آوایى با مضامین انقلابی و مذهبی ویژه گروه‌های منتخب بسیج شهرستان‌هاى استان فارس به همت معاونت فرهنگى سپاه فجر استان فارس در لارستان برگزار می‌شود.

وی افزود: ٢٣ شهرستان از استان فارس در جشنواره هنرهای آوایی لارستان شرکت کردند که پس از بررسی هیات داوران گروه‌های شایسته حضور به بخش رقابتی لارستان دعوت شدند.

جاهدى خاطرنشان کرد: گروهاى سرود از شهرستان‌هاى فسا، مرودشت، آباده، قیروکارزین، نورآباد ممسن ، فیروزآباد، کازرون، لارستان، شیراز، مهر و بوانات ٢٥ بهمن ماه در تالار وحدت شهر لار با هم به رقابت می‌پردازند.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان گفت: در میان هنرهاى موسیقیایى، سرود نقش ویژه‌اى را داراست که با اثرگذارى بالا این هنر مى‌تواند پیام انقلاب را به صورت موثرى در اعماق جامعه نفوذ دهد.

وى افزود: سرود با اعجاز و تاثیر گذاریش سالهاست که مردم با آن آشنا هستند، با نگاهى به سرود هاى ساخته شده پس از پیروزى انقلاب شکوهمند اسلامى مى‌توان اذعان داشت که این سرود ها نورانى ، راهگشا و خیره کننده بودند و به عبارتى سرود که از جنس هنر متعهد است با انقلاب ما عجین شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: