آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۹۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
دبیر یادواره شهدای تدارکات استان فارس
برادر پاسدار محمد عاشوری دبیر یادواره شهدای تدارکات استان فارس خبر داد: سومین یادواره شهدای خادمان ملکوتی آماد و پشتیبانی استان فارس در شیراز برگزار می شود.

وی بیان داشت:هرچه داریم از شهدا داریم چرا که دشمن با راه اندازی جنگ هشت ساله درصدد براندازی نظام بود و باید بدانیم اگر امروز آرامش و امنیتی داریم از برکت خون این شهدا داریم.

مسئول آماد و پشتیبانی سپاه فجر فارس افزود:به لطف خون شهدا و رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس حربه های دشمنان در عمر پربرکت چهل ساله انقلاب به خودشان برگشته است که آخرین اوج همبستگی ومفابله با تهاجم و تحریم های دشمنان حضور پرشکوه مردم در راهپیمائی 22 بهمن ماه بود که به رغم مشکلات این ملت به عشق خون شهدا و رهبری حضور با شکوهی داشتند.

برادر پاسدار محمد عاشوری بیان داشت: مجموعه آماد و پشتیبانی سپاه فجر چند سالی است در راستای تکریم از خانواده معزز شهدا وگرامی داشت یادو خاطره شهدا ی تدارکات استان یادواره هایی برگزار نموده که اولین یادواره در سال 93،دومین یادواره در سال1394 و ان شاء الله سومین یادواره شهدا آماد و پشتیبانی که به نام خادمان ملکوتی می باشد روز پنج شنبه 25بهمن ماه برگزار خواهد شد.

دبیر یادواره شهدای آماد و پشتیبانی با بیان این که برای این که یک نفر رزمنده در خط مقدم با دشمن بجنگد باید 19نفر پشیبانی نماید تصریح نمود: برگزاری یادواره شهدا دیونی است که شهدا بر گردن ما دارند ،چرا که شهدا زنده هستند و ناظر بر کارهای ما و یادواره های شهدا کوچکترین کاری است که برای تکریم خانواده های محترم شهدا می توانیم انجام دهیم.

وی تاکید نمود: در راستای دستورات فرماندهی محترم سپاه فجر فارس تا کنون از 150خانواده معززشهید تدارکات چی سرکشی شده که هم به صورت پرونده ای وهم به صورت پوشه ای دست نوشته ها و اثرات ماندگار شهدا اسکن ونگهداری می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سومین یادواره 193 شهید آماد و پشتیبانی استان فارس روز پنج شنبه با سخنرانی نماینده محترم ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شهر شیراز حضرت آیت ا... دژکام در سالن پیامبر اعظم(ص)کنکره شهدا و15هزار شهید استان فارس با دعوت از خانواده های معظم و معزز شهدا،ایثارگران و رزمندگان و عموم مردم خداجوی استان فارس برگزار خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: