پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۳۸:۱۴
کد خبر: ۱۱۹۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
بیانیه بسیج دانشجویی سپاه زرقان :
به گزارش تنویر زرقان ؛ بسیج دانشجویی شهید زین الدین سپاه ناحیه زرقان در محکومیت حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان بیانیه صادر کرد.
بکشید مارا،ملت ما بیدار تر می شود.(امام خمینی (ره)
در روزهایی که مردم کشور عزیزمان جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی خود را جشن گرفته اند و در این جشن ها دشمنان انقلاب اسلامی ، بیش از بیش در صدد بر هم زدن امنیت این مرز و بوم بودند  ولی به حول و قوه الهی با هوشیاری نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی کید دشمنان به شکست انجامید .
 امروز در حالی که مردم عزیزمان  با درایت و بصیرت مثال زدنی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت و دشمنان را ناامید و کام امت انقلابی را شیرین کردند؛ خبر حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان همه را متاثر کرده است .
این نیروهای نظامی توانسته بودند علی رغم تلاش دشمنان ، امنیت کامل را در کشور فراهم کرده و در حالی که برخی از آنان به خاطر امنیت مردم مدت ها بود که خواب کافی نداشته و در سرمای زمستان ، خصوصا در مرزهای شرقی کشور و به دور از خانواده به پاسداری از کشور عزیزمان مشغول یودند و امروز قصد بازگشت به سمت خانواده را داشتند ، مظلومانه به شهادت رسیدند.این در حالی است که مدعیان دروغین حقوق بشر و مبارزه با تروریست با شنیدن این اقدام از طرف گروههای مورد حمایت خود در نشست ورشو سیل پیام های شادی در توئیتر به راه انداخته اند.
مطمئنا این دشمنان نمیفهمند و نخواهند فهمید که ملت ما شهادت را افتخار میداند و با شهادت میدان را خالی نخواهند کرد ؛ شهدا برای ما ستاره اند و با هر شهادتی مسیر خود را بهتر خواهیم شناخت .
بسیج دانشجویی سپاه زرقان 
ضمن قدر دانی از از زحمات پاسداران و حافظات حریم امنیت کشور ، این اقدام تروریستی را به شدت محکوم کرده و از عاملان و حامیان این اقدام تروریستی اعلام انزجار نتموده و شهادت این فرزندان ملت را به امام زمان (عج) و نائب بر حقش و خانواده محترم این شهدا تسلیت عرض نموده و اعلام میدارد جوانان انقلابی ایران ، آماده مبارزه با استکبار و جهانخواران هستند و تا ظلم و جور هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هم هستیم .
راه شهدا پر رهرو باد .............
نهضت ادامه دارد ................
****بسیج دانشجویی شهید زین الدین زرقان *****
نام:
ایمیل:
* نظر: