جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۵۵:۱۵
کد خبر: ۱۱۹۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳
فرمانده سپاه بقیة الله(عج) شیراز:
فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز خواستار توجه و در دستور كار قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب توسط آموزش و پرورش شد.

 مجید علی پور، فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز، امروز، ۷ اسفندماه در مراسم تودیع و معارفه مدیر كانون فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و توصیه‌های مقام معظم رهبری گفت: آموزش و پرورش باید بیانیه گام دوم انقلاب را در دستور کار خود قرار دهد.


وی با بیان اینکه نگاه جهادی موجب پیشرفت در کارها می‌شود، افزود: در بسیاری از عرصه‌ها و هر جایی که پیشرفتی وجود داشته است، مدیون نگاه جهادی و انقلابی هستیم.


علی پور، ناامید کردن مردم را یکی از توطئه‌های دشمنان علیه نظام مقدس اسلامی دانست و گفت: با همه مشکلاتی که وجود دارد دلخوش آینده روشنی هستیم که مقام معظم رهبری فرمودند.


فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز با اشاره به اینکه جایگاه ولایت بسیار رفیع است، گفت: ولایت استمرار راه مسیر انبیاست، ما آینده را روشن می‌‌بینیم و امیدواریم با کار و تلاش بتوانیم فرصت‌های انقلاب را احیا کنیم.


وی همچنین یادآور شد: یکی از افتخارات نظام مقدس اسلامی به صحنه آوردن مردم به صورت داوطلبانه با یک مبنای دینی برای حل مشکلات است.

علی پور اظهار کرد: در همه اقشار بنا بر وظایفی که قانون ایجاد کرده رده‌های بسیج وجود دارد که وظیفه آنان کمک به همان قشر برای تحقق اهداف است، مثلاً اگر بسیج دانش‌آموزی وجود دارد هدف از آن تحقق سند تحول بنیادین است.

 


نام:
ایمیل:
* نظر: