آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۹۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
تنویرکازرون؛
تنویرکازرون خبر داد: مسابقات فوتسال جام فجر به مناسبت چهلیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور تیم‌هایی از ادارات این شهرستان برگزار شد.

به گزارش تنویر، به همت بسیج کارمندان شهرستان کازرون، مسابقات فوتسال جام فجر به مناسبت چهلیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور تیم‌هایی از ادارات این شهرستان برگزار شد.

برگزاری فوتسال جام فجر 

فرمانده حوزه بسیج کارمندی شهرستان کازرون در آیین اختتامیه این مسابقات اظهار داشت: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با همکاری فرمانداری، تربیت بدنی سپاه، اداره ورزش و جوانان،اداره هلال احمر، هیت فوتبال شهرستان برگزار شد.

برگزاری فوتسال جام فجر 

سروان پاسدار اسلام کاظمی هدف این مسابقات را ایجاد شور و نشاط، انسجام وحدت بین بسیجیان ادارت، دانست و در این خصوص گفت: این مسابقات با حضور 16 تیم بین کارکنان ادارات شهرستان کازرون و در چهار گروه ۴ تیمی برگزار شد.

برگزاری فوتسال جام فجر 

وی بیان داشت: در این مسابقات  تیم‌هایی فرمانداری، امور مالیاتی، نظام مهندسی، دانشکده فنی وحرفه ای، تامین اجتمایی، بانک انصار، هلال احمر، اداره زندان،نیروی انتضامی، راه و مسکن شهرسازی، دانشگاه سلمان فارسی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، نیروگاه سیکل ترکیبی، شهرداری، مدیریت توزیع برق و شبکه بهداشت و درمان کردند.

برگزاری فوتسال جام فجر 

کاظمی افزود: از این 16 تیم در نهایت از هر گروه دو تیم برتر به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند و تیم‌های شبکه بهداشت و درمان ، مدیریت توزیع برق و شهرداری مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

براساس این گزارش، این مسابقات در سالن 9 دی این شهرستان برگزار شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: